رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ

انشا / قسمت چهاردهم : دجال واره...

ماهواره

و این انشایی است برای دوران روحانی مچکریم...


دورانی که در آن ما، نه چپی هستیم و نه راستی...




به جبران پنج روز گم و گور شدنم قسمت چهاردهم رو یه کوچولو زود تر براتون میگذارم...

این پنج روز طرح ولایت بودم...

با تمام سختی هاش و با اینکه انواع جک و جونور های متنوع رو رویت کردیم و با اینکه موقع مسابقه ی طناب کشی با کمر زمین خوردم و جونم جلو چشام اومد ولی عجیب خوش گذشت.

گذشته از چیز هایی که یاد گرفتم یه جورایی چند تا دوست یا بهتر بگم خواهر خوب دیگه پیدا کردم.

ان شا الله عمری باشه سال دیگه هم در خدمت دوستان باشم.

دوستان به یه نتیجه ای رسیدم.

توی پستایی که ازتون خواهش نمیکنم، بیشتر کامنت میگذارین...

در نتیجه:

نظر نگذاریناااا....

و اما کامنت های ویژه ی پست قبلی:

تشکر ویژه از سرکار محبوبه خانم برای این حرف ها:

به جای این همه چشم چرونی و وصف ظاهر مردم ، معایب خودت رو رفع کن. اگر بنا به قضاوت باشه خیلی ها هم هستن که حالشون از قیافه و ظاهر و عقاید تو به هم میخوره.  جامعه وقتی احساس کمبود مرد میکنه که امثال تو به خودشون اجازه میدن دیگران رو قضاوت کنن... مرد در زبان و ادبیات ما همیشه به معنای "انسان" بوده.. انسان باش...


بله ممنونم از ایشون صرفا به جهت اینکه حیثیت و شخصیت بنده رو زیر سوال بردند و کلا هر چی که دل تنگشون خواسته گفتن.

کامنت دوست داشتنی مربوط به آقای افشین پارسائیان برای پیشنهادشون و تشکر بابت پست ویژه ی خودشون در این باره..


و کامنت سرکار خانم رفیق الشیری برای بی طرف اعلام کردن خودشون و گفتن این حرف ها:

بازم خوب نوشتی

ماام که حساس زود برات کامنت میزاریم

بزا از اول موضع خودمو مشخص کنم من نه چپی ام نه راستی...

ولی فک نمیکنم سیب زمینیای ورم کرده و بی غیرتی های بی رگ و ریشه به یکی دوسه سال اخیر برگرده، بنده تا اونجای که  اطلاع دارم از وقتی حرف از فرهنگ و فرهنگ سرا به نشست و جلسات فرمالیته تبدیل شد(بسی سالهای طولانی ست) ای وضع سیب زمینیای خیابانی ما بود

که البته در جوابشون باید بگم خود بنده هم به شخصه سعی میکنم تا جایی وارد سیاست بشم که برای لبیک به حکم جهاد حضرت آقا لازم باشه و نه بیشتر.

و خلاصه با تشکر از همه ی دوستان بابت توجهشون به قسمت قبلی و کامنت های زیباشون

خب بریم سر اصل مطلب:
به نام خدا
این قسمت: دجال واره ...

ببخشیدا ولی اینایی که میگن ماهواره هیچی نداره و چیزی یاد مردم نمیده رسما دارن ** میزنند.
ماهواره خیلی چیزا داره و به مردم نشون میده.
یکیش بی حجابی...
تضعیف بنیان خانواده...
سرگرم کردن افراد با موضوع های پوچی که نه تنها به کمال رسیدن انسان کمک نمیکنه، منحرف هم میکنه..
یه زمانی مامانامون به سن نه سالگی که میرسیدیم دیگه نمگذاشتند ساق شلواری بپوشیم.
ولی الان..
 اسم ساق شلواری رو گذاشتن ساپورت...
پس دیگه پوشیدنش اشکال نداره؟
اشکال فقط اون عنوان بود؟
یه زمانی حرف زدن با نامحرم برا خانواده ها خیلی سنگین بود ولی الان چی؟
حرف زدن پیشکش یه چیزایی میشنویم که دهنمون مثل کروکدیل باز میمونه..
یه زمانی بچه ها پاهاشونو جلو پدر و مادرشون دراز نمیکردن ...
الان طوری برخورد میکنند انگار اینا پدر و مادرشونو بزرگ کردن...
حرمت ها شکسته شده...
ماهواره ها عجیب بلدن...
جسارته ولی من شما هم عجیب ساده ایم...
یه جورایی هنوز نمیدونیم با خودمون چند چندیم؟
چی میخوایم از جون این دنیا؟
نماز میخونیم ولی حجابمون کامل نیست...
رابطه مون با نامحرم بر قراره...
ماهواره هم میبینیم...
انواع و اقسام چرت و پرت ها هم گوش میدیم...
یه جورایی انگار نمازه، گذاشتن بار روی زمینه...
انگار برای خالی نبودن عریضه نماز میخونیم..
یا شاید هم برای داشتن بهانه...
ولی دوست گلم...
نماز خوان بودن کافی نیست، باید اهل نماز شد...
اون موقع است که بی خیال تمام لغزشات میشی...
برادر گلم، خواهر عزیز:
مراقب باش...
اون کاسه و بشقابی که توی خونت گذاشتی و داری ازش لذت میبری دار و ندارتو به باد فنا میبره...
حیا و غیرتتو نابود میکنه...
حواست به خودت باشه...
یکم نگاه کن دور و اطرافتو ببین اونایی رو که به آخرش رسیدن...
همشون بهت میگن مسببش همین دجال واره است...
حواست باشه که مومن باید زیرک باشه..

نتیجه گیری:

جای خوندم که :
بلند بخوان؛
درشت بنویس؛
آویزه ی گوشت کن که :
«تقوا» آن نیست؛ که با یک «تق»، وا بروی ...


و من الله التوفیق

زهرا زمانی


ادامـــــــــه دارد...

رو نوشت برداشتن از این متن به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع مجاز میباشد.

انشا / قسمت چهارم : تقابل میان علم و ثروت :(

انشا / قسمت هشتم: دانشگاه آزاد مثلا اسلامی :|
انشا / قسمت دوازدهم: فیســـــبوک
انشا / قسمت سیزدهم: ساپورت :D











موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸

نظرات  (۱۹)

ضمن عرض تشکر بابت نورانی کردن وبم با نظرتون
وبلاگت عالی عزیزم
موفق باشی
دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش اگر هیچکس نیست خدا که هست........راه آسمان باز است .....پر بکش او همیشه آغوشش باز است......

سلام عزیزم

خوب بود

اپم بیاااااااااااا

پاسخ:
سلام..
خدمت میرسم
یاعلی

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" قسمت چهاردهم: دجّال‌واره "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31944
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام): دل‌ها را هوایی است و روی‌آوردنی و پشت‌کردنی، پس دل‌ها را آن‌گاه به کار گیرید که خواهان است و روی در کار، چه دل اگر به ناخواه به کاری وادار شود،‌کور گردد."
یا علی

تو که اینا رو مینویسی من دلم خنک میشه زهرا جان من خودم ماهواره نگاه نمیکنم ولی جات خالی نباشه مامان بابام میشینن نگا میکنن من موسیقی چرتو پرت گوش نمیدم ولی بابام بجای منم جبران میکنه یه جورایی جامون عوض شده باهم
ممنون از مطلبت
پاسخ:
به نظرم باید ی جورایی سعی کنی با امر به معروف خانوادتو نجات بدی...
ممنون از توجهت
سلام, در مورد مضرات ماهواره خیانت رو جا گذاشتی . من هم با نظر اقای ف مواقم مال حرام به راحتی وارد زندگی ها شده متاسفانه ما فکر می کنیم مال حروم از دزدی و رشوه و ربا واین قبیل کارا به دست میاد نمی دونیم که کارمند اداره یا معلم یا پلیس و دکترو...هم مال حروم به دست میارن مثلا کارمندای اداره که یه ساعت صب دیر میان ویه ساعت ظهر زود میرن و یه ساعت وسط هم با تلفن اداره غیبت می کنن و ... یعنی کل کار مفیدشون دو سه ساعتم نمیشه اونوقت حقوق هشت ساعت میگیرن ,خب این پول شبهه داره و ازهمه مهم تر خمس نمی دیم حق امام زمانمون رو می خوریم.
سلام,خدا قوت .
از وبلاگتون دیدن کردم خیلی خوبه اگه مایل باشید همدیگه رو لینک کنیم؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
ان شا الله به زودی لینک میشید..
یاعلی
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۶ عاشق اهلبیت ع
سلام

به ما هم سر بزنید
پاسخ:
سلام
ان شا الله
سلام ببخشید تبسم لینک کرده بودم
تصحیح شد
پاسخ:
سلام
ان شا الله به زودی لینک میشید.
یاعلی
سلام
خیلی ممنون که سر زدید
من وب شما رو تحسین میکنم وشما هم به جمع دوستان باما اضافه شدید
پاسخ:
سلام.
ممنون ازتوجهتون.
ان شا الله به زودی لینک میشید.
یاعلی
سلام
وب خوبی داری به منم سر بزن..

سلام 
ببخشید مگه شما خانم نیستید؟
پس چرا این نکته ی از همه مهمتر رو در جواب "محبوبه" ننوشتید؟
پاسخ:
سلام. 
خانوم یا آقا بودن من چ ربطی ب جواب محبوبه خانوم داره؟
ممنون
سلام دوست عزیز ، مطالب و تصاویر بسیار زیبا و جذاب با هم همخونی داره از اینکه به وب من اومدی و از وب زیبات اطلاع دادی ممنونم
پاسخ:
سلام علیکم...
ممنون از توجهتون به وب سایت رزمنده ی مجازی
یاعلی

سلام عزیزم مرسی که اومدی وب تو هم باحاله بازم بیا راستی اگه با تبادلم موافقی خبرم کن

پاسخ:
سلام علیکم.
ممنون از توجهتون
یاعلی
عالیه کارت ابجی خدا قوت
پاسخ:
چه عجب ...
بخیل الکامنت گرام بالاخره یه دست و دلبازی از خودش نشون داد...
ممنون خواهر جون..
لطف داری
ممنون که به من سرزدی!
وبلاگ خوبی داری
یک سوال داشتم.می خواستم بدونم چطور وبلاگت این همه بیننده داره؟
پاسخ:
سلام..
ممنون شما لطف داری...
خب این بازدید ها دسترنج شبانه روزی خواهرای گلم با پست های بی نظیرشونه...

سلام.مثل همیشه خوب بود
به خصوص این جمله ی آخرت که
«تقوا» آن نیست؛ که با یک «تق»، وا بروی ...


پاسخ:
سلام.
ممنون خواهر جون لطف داری.

باسلام خدمت شما واقعا وبتون عالیییییییییییییییییییییییییه من پسری 22ساله  دانشجو کارشناسی نه چپی نه راستی تنها کسی هم تو این مملکت قبول دارم فقط و فقط رهبری .خواستم بگم تو این دور و زمونه بیشتر نون های سر سفره ها یه جورایی حلال نیست عاقبتش هم میشه وضع خراب فرهنگ و اخلاق و ظاهر مردها و زن هایمان بخدا من دو یا سه سال پیش زیاد دوس نداشتم به این زودیا امام زمان بیاد چون گفتم بزار اول صاحب زن و مال و زندگی خوب بشم بعد هر چنگ ظهورش به دعاو خواستن من و امثال من نیست ولی الان میبینم عشق ادمها شده ساپورت و ابروهای تراشیده خیانت تجاوز خواهر زاده به خالش و.........دیگه این دنیا ارزش چیو داره .....................الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام علیکم.
ممنون شما لطف دارین.
بله..
و تمام این مشکلاتی که شما گفتین تاثیر ماهواره است.
ممنون از توجهتون
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">