رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ

انشا / قسمت اول : چه کنیم تا سالم باشیم(!)

قسمت اول

و این انشایی است برای دوران
روحانی مچکریم...

به نام خدا
موضوع انشا: بدن سالم (!)
از گذشته شنیده ایم که عقل سالم در بدن سالم قرار دارد در نتیجه اگر بخواهیم عقل سالمی داشته باشیم که موجبات پیشرفت کشور را همگی با هم فراهم کنیم باید بدن سالمی داشته باشیم ولی اکنون سوال پیش میاد که با توجه به این همه حرص و جوشی که میخوریم چگونه میشود سالم بمانیم؟!

در پاسخ سوالی که طرح شد واضح است ابتدا باید عوامل پدید آورنده ی حرص و جوش (!) را شناخته و سپس یکی پس از دیگری، از سر راه برداریم.

اولین آن، که همه ی ما بدون استثنا با آن دست و پنجه نرم میکنیم نقدینگی (!) است. آری این پول است که کم یا زیادشدن آن به شدت انسان را حرصی میکند و گاهی نیز ممکن است منجر به مرگ شخص شود، که خدا را شکر دولت تدبیرو امید با تبلیغ گسترده برای انصراف از یارانه ها و تهدید به قطع نمودن آن، خیال مردم را راحت نموده و استرس ریختن یا نریختن این وجه نقدی را کم کرده و به زودی به طور کلی از بین میبرند. خدا خیرشان بدهد هم خیالمان را راحت کردند که دیگر خبری از یارانه نیست و هم دیگر نیازی نیست علاوه بر صف نان و سبد کالا (و...) در صف عابر بانک ها هم بایستیم. راستی همین صف ها که برداشته شدند هم گاهی سبب شکستگی دست و پا و سر و گردن و حتی مرگ انسان میشدند که خدا را شکر خطر از بیخ گوش ما گذشت.

عامل بعدی حرص جوش خوردن به خصوص برای ما قشر جوان و ایضا بسیجی برخی تحولات سیاسی دور و اطرافمان است.
این خیلی خوب است که رییس جمهور کشور عزیزمان هر چند وقت یک بار موضوع انشایی طرح میکند و از دانش آموز میخواهد رئیس جمهورش را نقد کند اما اینکه بعد به منتقدان میگوید لبو فروش و بی سواد (و...)خیلی ما را حرص میدهد.

البته وقتی میگویند حتما کاری است که از دستشان بر می آید و ما در حدی نیستیم که اعتراض کنیم اما شایان ذکر است که  ما آن افراد محدود تغذیه شده از جاهای محدود نیستیم ما دلسوز کشوریم به جان خودمان و ایضا جان بر کف ولایت .

به جان شما حقمان نیست اینگونه با ما رفتار کنید. حقمان نیست خنده هایتان را با دیگران بکنید و اخمتان را بیاورید روی سر ما.

شما خودتان گفتید نقد کنیم . حالا اگر میگفتیم زندگی خوب است و همه چی  آرومه و من چقدر خوشحالم (!) باز هم به ما میگفتید بی سواد؟؟

اصلا شما راست میگویید ما بی سواد حالا چرا عصبانی میشوید ؟

ما فقط گفتیم حتما یک چیزی هست که امام خامنه ای میگویند به مزاکرات خوش بین نیستیند.

ما فقط گفتیم شفاف بگویید ما هم بدانیم.

به جان شما دچار دوگانگی ارزشی شده ایم بس که اخبار خودمان را نگاه میکنیم شما میگویید همه چیز بر وقف مراد است بعد اخبار آن طرف را از محله و کوچه و بازار میشنویم آنها هم میگویند بر وقف مراد است! آخر بر وقف مراد کیست ؟

آنها میگویند ما عقب نشینی نکرده ایم پس ینی ما عقب نشینی کرده ایم دیگر. چرا اوضاع اینقدر پیچیده است؟ تا حرفی هم میزنیم شما ناراحت میشوید.
حالا خوب است نگقتیم چرا فلان وزیر این همه مدت پیدایشان نبوده، مگر چقدر آن طرف کار داشتند که این همه طول کشید؟ و حالا هم که برگشتند میگوید در خارجه فناوری شگفتی دیده اند که تا 80 سال دیگر به ایران نمی آید. اصلا به نظر بنده ی حقیر جناب وزیر بد نیست سفر نامه ای بنویسند و منتشر کنند تا هم ما بدانیم فناوری آنها چیست که برای ما حالا حالا ها دست نیافتنی است (روی آسمان راه میروند یا زمین را مکعبی شکل کرده اند که ما نمیتوانیم؟) و هم نسخه ی ادبی ارزشمندی (!) برای آیندگان به یادگار بگذارند.
جناب دکتر روحانی هدف  انشای بنده ی حقیر نقد شما و دولت بی عیب و نقصتان نیست. اصلا من و امثال من سواد نقد شما را نداریم ، هدف از نوشتن این انشا فقط اشاره به برخی سخنان شماست که ما جوانان پیرو خط امام را سخت دلگیر کرده.
مثلا اینکه فرموده بودید با شناسنامه نقد کنیم، باشد نقد میکنیم، اصلا شما همانطور که گفتید عزت و اعتبار را به گذرنامه ی ایرانی برگردانید، ما با آن نقد میکنیم، اصلا شما این دیدار هایتان را با این عوامل فتنه ی سبز قطع کنید تا ما از نگرانی در بیاییم بعد ما با هرچه که شما بگویید نقد میکنیم. این که دیگر ناراحتی ندارد دکتر جان.

نتیجه گیری:
شما هر چقدر هم به ما بگویید به اندازه ی نقد کردن نیستیم و و بی سوادیم و لبو و باقالی فروش،  ما باز هم نقد میکنیم. چون دلمان میسوزد. دلمان نمی آید خون این همه شهید پایمال شود و ما سکوت کنیم. میدانیم که شما هم این قصد را ندارید. ان شا الله در سایه ی ولایت فقیه و با توکل به خدا روز به روز به سمت قله ی پیشرفت کشور گام برداریم.

و من الله التوفیق

زهرا زمانی
منبع: تراوشات ذهن این حقیر...

ادامـــــــــه دارد...

رو نوشت برداشتن از این متن به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع مجاز میباشد.

نظرات  (۴)

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۲ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
حتما خدمت میرسم
یا علی
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۱ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد

یک کارت برای امام رضا ،مشهد . یک کارت برای امام زمان، مسجد جمکران . یک کارت برای حضرت معصومه،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . « چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر از شما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی .» حضرت زهرا آمده بود به خوابش ، درست قبل از عروسی!

منبع :کتاب ردانی پور از مجموعه کتاب های یادگاران

 

عروسی بدون گناه!

لطفا خاطره مراسم ازدواج بدون گناه خود را به آدرس 1shab1000shab@chmail.ir بفرستید تا دیگران آن را بخوانند یا از دوستانتان که چنین مراسمی داشته اند بخواهید که خاطراتشان را بفرستند یا وبلاگ 1shab1000shab.blog.ir  را با نام "1شب 1000شب" لینک بفرمایید تا در این حرکت سهیم باشید.

به امید عنایت حضرت ولی عصر (عج)

 

سلام
احسنت
خیلی با قلمت ذوق کردم
ان شاءالله هدف ملت ایران جلوگیری از خون شهدا باشد
چه دکتر روحانی اش! و چه بی سوادو لبو فروشهایش!
پاسخ:
سلام .
ممنون از توجهتون.
ان شا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">