رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

★یا من یا هیچکس(قرن21)★

یا من یاهیچکس

           

یا من یا هیچکس(قرن21)

چقدر خوب شد که در قرن 21به دنیا آمدم

درتاریخ خواندم

اعراب دردوران جاهیلیت دخترهایشان را زنده به گور میکردند

دریونان باستان برده ها را با شلاق میزدند

گروه های تبعیض نژادی سیاه پوست هارا به خاطر

رنگ پوستشان میکشتند

گانگسترهای تگزاس به خاطر یکی شیشه نوشیدنی

یک روستارا به گلوله میبستند

چقدر خوب شد که درقرن 21به دنیا آمدم

دراین قرن میشود صدای زندگی را شنید

گوش کن

خوب گوش کن

این چه صدایی است که به گوش می رسد!

صدای آژیر خطر است!

حمله هوایی!

پناه بگیرید...

 

منبع:کتاب یا من یا هیچ کس

برای دیدن عکس واقعی برروی عکس کلیک کنید

 

قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس


قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)



قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۹
زهرا عزیزی

نظرات  (۱۸)

جالب بود
پاسخ:
مرسی

سلام

خیلی خوب بود.

مدرنیته یعنی همین دیگه!!!

پاسخ:
سلام ممنون
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۹ پایگاه خبری علیرضا سارمی
سلام دوست عزیز از این که به وبلاگم اومدی متشکرم من تا 1ساعت اینده شما رولینک میکنم لطفا شماهم لینک کنید با تشکر دوستدار شما مدیریت پایگاه خبری علیرضا سارمی
مرسی

خیلی عالی بود
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ حرف های من تا دیروز این نبود
جالب بود
پاسخ:
ممنون
روح منی قهرمااااااااااااااااااااااان 
پاسخ:
پسردایی:d
عالی بود...
موفق باشی
پاسخ:
سلام
مرسی ازحضورتون
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۸ مدیریت ریحانه الکوثر
با سلام از حضورتان در وب مذهبی،مهدوی وقرآنی ریحانه الکوثر ممنونم.باتشکر مدیریت ریحانه الکوثر
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
خوبه موفق باشی تو قرن 21
پاسخ:
mer30:d
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ طلبه شنگول
ممنون از حضورتون
پاسخ:
ممنون که سرزدین
سلام وبتون عالی بود ممنون که به ما سرزدید
پاسخ:
سلام خوش اومدین
خواهش میکنم
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۷ پایگاه خبری علیرضا سارمی
سلام سایت قشنگی داری راستی با تبادل لینک موافقی ؟؟بهم بگو پایگاه خبری علیرضا سارمی با تشکر علیرضا محمدی سارمی
پاسخ:
سلام
به مسئول وب میگم لینک کنن
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۶ طلبه شنگول
عالی بود
پاسخ:
mer30
خیلی زیبا بود موفق باشید
پاسخ:
ممنون
سلاااام

به منم سر بزن
پاسخ:
سلام
حتما
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم شما هم من رو لینک کن مرسی

سلام دوست عزیز مرسی ک به وبلاگم سر زدین

موفق باشین

پاسخ:
خواهش میکنم
مرسی
سلام
قشنگ بود
پاسخ:
سلام  مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">