رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

۴ مطلب در ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ( عج )

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۴
bahar shirazi
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

جمله زیبای هنرپیشه محبوب ایرانی درباره غزه

به گزارش پرداد به نقل از فردا : "حسام نواب صفوی" با انتشار این عکس در اینستاگرامش درباره غزه نوشت:

 «در تمام دنیا ، کودکان هواپیما را با انگشت نشان می دهند ، در غزه هواپیما ها کودکان را نشانه می گیرد.

جمله زیبای هنرپیشه محبوب ایرانی درباره غزه +عکس

تهیه و گردآوری : گروه خبری پرداد

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۰
bahar shirazi
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ

★باخیال آســـــوده بخواب★


اسوده


با خیال آســــــوده بخواب...


اینجا دمشق نیست!


اینجا قاهره نیست!


اینجا بغدادنیست!


اینجا غزه نیست!


اینجا صاحب دارد....


تاســـــید علی هست آســــــــوده بخواب!


اینجا ایران است



منبع عکس:کارخودم


منبع نوشته:پیامک گوشی



۳۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱
زهرا عزیزی
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

★یامن یاهیچکس(سگِ جهنم)★

سگ حهنم


 

یا من یا هیچ کس(سگِ جهنم)

درجَهَنَم هیچ چیز به دادِ آدم نمیرسد....

هیچ چیز....!

وقتی انداختنم  در جهنم

سگ جهنم خواست تا پاچه ی مرابگیرد

با دندان های تیزش به طرف من دوید

یک دفعه میخکوب شد دُمَش را تکان داد

وسَرَش را بَر بَدَنَم کشید....

؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

درجهنم که هیچ چیز به دادِ آدم نمیرسد!

؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

وای!

خودش است

این همان سگ است

یک روز بارانی تکه ای نان برایش انداختم

این همان سگ است!

منبع:یا من یاهیچکس

برای دیدن تصویر بااندازه واقعی بر روی عکس کلیک کنید


قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس

 

قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)


قسمت5:یا من یا هیچکس (همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)


قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)



۴۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۷
زهرا عزیزی