رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

★یا من یا هیچکس(همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)★


همیشه


 

یامن یا هیچ کس(همیشه و همه جا .ازهمه بالاتر)

به خودش میگفت:


همیشه و همه جا ازهمه بالاتر باش


دوران مدرسه همیشه مبصرکلاس میشد


همیشه و همه جا ازهمه بالاتر!


وقتی دسته جمعی به گردش میرفتند


سرپرستی گروه را برعهده میگرفت


همیشه و همه جا ازهمه بالاتر!


موقع غذاخوردن ازهمه بیشتر میخورد


همیشه و همه جا ازهمه بالاتر!


وقتی شاگرد اول نشد


کاری کرد که از آخر اول شد!


وموقعی که خودش را بین آدم های ناباب دید


سردسته ی آن هاشد....


همیشه و همه جا ازهمه بالاتر!


وقتی هم که به زندان رفت


آخرین نفری بود که آزاد شد(درسن100سالگی)


منبع:یا من یا هیچ کس

برای دیدن عکس بااندازه واقعی برروی عکس کلیک کنید


قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس


قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)


قسمت5:یا من یا هیچکس (همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)


قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
زهرا عزیزی

نظرات  (۳۸)

عالی
سلام
وب زیبایی داری
ممنون از حضورت در وبلاگم
بازم تشریف بیارین
پاسخ:
سلام
ممنون
حتما
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۳ حسین مسعودی
سلام ممنون از مطالب خوبتان
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
سلام ممنون که به بم سرزدی.
باتبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
وب قشنگی دارید.
پاسخ:
ممنونم
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۶ سمیراعباسی
سلام سایت بسیارزیبایی دارین .مطالبش خیلی کامل وپرمحتواهست.براتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام
ممنونم
لطف دارین
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ منصور محمد زاده «ممل زاده»
خط ومنش ما ولایت فقیه است نه کمتر
ونــــه بــیـــشـتــر ،در صف بسـیـجـیـان
امــام خــامنــه ای مدظله ودر لشــکــر
امـــام زمـــان« عج»دیدبانی در مرزهای
مــعــنـــوی ومــادی ،تکـلــیـــف اســـت.
وبلاگ بسیار خوب وپر محتوایی دارید موفق وپیروز باشید.
http://ghrargahbasirat.blogfa.com/
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
سلام دوست گلم
لینکت کردم
لطفا منو بلینک
پاسخ:
سلام
چشم
مطالب وبت عالیه خوشحال می شم بازم به من سر یزنی
پاسخ:
سلام
حتما
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۸ اسماعیل جلیلی ( دل غافل )

تقدیر من این است که با درد بسازم

از این دل نامرد ، دلی مرد بسازم

انگار قرار است که من داغ دلم را

با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

 

ممنون از حضور گرمتون 

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
سلام بسیار وبلاگ خوبی دارید و متفاوت!
پاسخ:
ممنون ازلطفتون
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۵ حسام امیری
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری امید وارم موفق باشی!
باتشکر حسام امیری
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام،وب جالبی دارید ،ممنون که به وبم سر زدید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
عالی......بیست.ممنون که اومدی سر  زدی گلم......
پاسخ:
منم ازشما ممنونم
باشه پس خونت پای خودت.... میام الان
پاسخ:
من هنوز آرزو دارم:|
اگه بهتون برنمیخوره لینکتون کنم!
پاسخ:
چرا بربخوره باعث افتخاره
سلام مرسی از حضورت گلمممم اپ کردم بیا پیشم کمتر از 5تا نظر بذاری کشتمتا.....خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اوه اوه
سلام
چشم
بیا تبادل لینک
پاسخ:
خوشحال میشم
سلام اومدم وبلاگت
وبلاگت عالیه اگه اجازه میدید لینکت کنم

پاسخ:
سلام ممنونم خوشحال میشیم مارو لینک کنین
سلام ممنون از حضورتون

پاسخ:
سلام منم ازشما ممنونم
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ اهنگ شاد 2014
ممنون که اومدی وبلاگ م
پاسخ:
منم ازشماممنونم
سلام بزرگوار 
درود و شبتان آرام
ممنونم ازیکه به وبم سرزدید
یاحق
پاسخ:
سلام
منم مچکرم ازتون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۴ مرتضی خان ...
سلام
جالب بود
پاسخ:
سلام ممنون

مرســـــــی بهم سر زدی عزیــــــــــزم....وبلگ جالبی داری.موفق باشـــــــــــی.به این وبلگمم سر بزن:www.hesohaleajib.blogfa.com

پاسخ:
ممنون ازحضورت
حتما
جالب بود....
همیشه و همه جا اول بود...فرقى به حالش نداشت چه از اول چه از آخر.
پاسخ:
ممنون ازنظرتون
دقیقا:D
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۴ تنهای تنها

سلام ممنون از حضورت

دمشون گرم که زود فهمیدن باید با دل و جون واسه کی تلاش کنن

بازم بیا

پاسخ:
سلام منم ممنونم
حتما
جالب بود
پاسخ:
ممنون
سلام
مرسی از اینکه اومدین وبم
مطلب وب جالب بود
موفق باشین
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
سلام و درود فراوان
ممنون از بازدیدتون
بازم سربزنید
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
سلام به شما دوست گرامی 
واقعا عالی است
موفق و پیروز باشید
اگر مایل به تبادل لینک و لوگو هستید اعلام بفرمایید.
منتظر حضور سبزتان هستم.
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
خبرتون میکنم

سلام.

ممنون که به وبلاگم سر زدید...

مطالب وبلاگتون واقعا جالبه.

پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
سایت قشنگی داری ممنون که به وبم سر زدی خوشحال میشم بازم بیای
پاسخ:
ممنون
حتما
با سلام و خسته نباشید ممنون ک ب وب ما سر زدید موفق باشی
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
خانم عزیزی و رضایی نو آوریتون خوبه و بازدید زیادتون نشون میده کارتون عالیه  موفق باشید
پاسخ:
ممنون ازلطفتون
وب قشنگی دارید همیشه دنبال می کنم مطالب زیبای شما رو موفق باشید
پاسخ:
ممنون ازلطفتون
ممنون که وبم سر میزدنی مرتب
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۹ مامانی گیتا جون
سلام مطالب جالبی نوشتین براتون ارزوی موفقیت دارم ضمنا ممنون که به من سرزدید
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۳ نوید رجایی
جالب بود .... 
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">