رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ

★یا من یا هیچکس(معروف شدن)★

عغفق


 

یا من یا هیچ کس(معروف شدن)

خوب میشود اگر همه مرا بشناسند

خواســــــــت تا مشـــهور شود

باخودش فکرکرد

درس و دانشگاه بهترین گزینه است

ولی وقتی که موفق نشد

مجبور شد برود سراغ کارهای دیگر

نقاشی خوب است...

ولی حیف که یک خط صاف هم نمیتوانست بکشد!

درخوانندگی هم استعدادی نداشت!

ازآن جایی هم که نتوانست گریه کنند

درتِست بازیگری رد شد

ولی او تصمیم خودش را گرفته بود

باید معروف میشد

وآن قدر سماجت کرد تابالاخره موفق شد

حالا دیگر صفحه اول  همه ی روزنامه ها عکسش را چاپ میکنند

معروف ترین شخصیت دنیا...

همین امروز شنیدم که یک نفر میگفت:

سه روز دیگر اعدامش میکنند....

 

منبع:یا من یا هیچکس

 

برای دیدن عکس بااندازه واقعی برروی عکس کلیک کنید


قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس

 

قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)


قسمت5:یا من یا هیچکس (همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)


قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۳
زهرا عزیزی

نظرات  (۲۴)

سلام خدمت شما دوست عزیز
به خاطر حضور شما در وبلاگ دنیای مطالب کمال تشکر را دارم.امیدوارم خداوند متعال عنایتی فرماید و ما بتوانیم همیشه در خدمت دوستان عزیزی همچون شما باشیم.
بنده به مناسبت ولادت امام رضا علیه السّلام هدیه ای ناقابل تهیه کرده ام که امیدوارم یادگاری کوچکی از من به شما باشد.
متاسفانه به دلیل مشغله های کاری که دارم نتونستم روش خوب کار کنم.کوتاهی من رو به بزرگواری خودتون ببخشید.ولی این فرصت را مغتنم شمردم تا گوشه ای از محبت های شما دوستان و بچه های وبلاگ را جبران کنم.امیدوارم هدیه من مورد قبول شما واقع شود.
التماس دعا

سلام صبح بخیر خوبید؟

محمدطاها هستم نویسنده وبلاگ دنیای مطالب.

امروز با خودم گفتم برم به همه دوستان یه سر بزنم حالشونو بپرسم،نمی دونم این امیرعلی چیکار می کنه که انقد پستاش لایک می خوره...خخخخخخخخ  البته امیرعلی مثل داداشمه خیلی دوسش دارم ،دارم شوخی می کنم.

حالا بیخیال

براتون روز قشنگی رو آرزو دارم.پیش ما هم بیاید

راستی من و امیرعلی تصمیم گرفتیم با هم دیگه روزهای پنجشنبه یه مسابقه بین دوستان راه بندازیم که جوایزشم خیلی ویژست،این هفته اولین دوره مسابقه رو برگذار می کنیم که ممکنه نقص های زیادی داشته باشه ولی با کمک و نظرات شما ایشاالله بهتر میشه،پس هر کی روز پنجشنبه زودتر جواب مسابقه رو بگه اون برندست.این مسابقه یه مسابقه ی دوستانه بین تمام دوستان گل وبلاگمونه که امیدوارم از جوایزمون لذت ببرید...

http://bia2-golam.blogfa.com/

 

سلام داداش خوبی؟
ما مطالب وبلاگمون روتغییر دادیم با هدف اینکه بتونیم حتی شده یه لبخند برای مخاطبامون بیاریم یا حتی یادآور یه خاطره شیرین براشون باشیم.
به همین خاطر ازتون دعوت می کنم تا از وبلاگمون دیدن کنید به امید اینکه مطالبمون باعث لبخند شما هم بشه.
منتظرتم
فعلا یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
*وبت زیباست*
پاسخ:
ممنون ازنظرتون
سلام.ممنون ب وب من سر زدید...
بازم مطالبمو دنبال کنین خوشحال میشم...
وب خوبی دارید...
پاسخ:
سلام
ممنونم ازتون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۰ هیئت های مذهبی تبریز محله بارنج
با سلام خدمت شما دوست خوبم
ممنون که بهم سر زدین و تنهام نگذاشتین.
شما هم سایت قشنگ و پر محتوایی دارین.
موفق باشین.
یا علی
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
وب زیبایی دارید
پاسخ:
مچکر
سلام.......لینک شدی.....امیدورم ادرس درس اومده باشم.
پاسخ:
سلام ممنونم ماهم لینکتون میکنیم
یک پایان تلخ بهتر از تلخى بى پایان است...
عالی بود خیلی خیلی خوب بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خیلی خوشگل و ساده 
بازم به وب من سر بزن
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
حتما
من نمیدانم چه عاملی باعث شد شما این مطلب را بنویسید ولی من یادم هست مردی بود به نام هوشنگ ورامینی. خودش ادعا میکرد تا دستش رسیده پسربچه کشته ولی در دادگاه ثابت شد که باندازه ای که میگوید کسی را نکشته ازش پرسیدند چرا اینکار را کردی . گفته بودم میخواستم معروف شوم گفتند چرا اینکه معروفیت نیست گفت به گوش خودم شنیدم که وقتی بچه ها داشتند شخص دستفروشی را اذیت میکردند او گفت "خدا پدر و مادر اصغر قاتل را بیامرزد که کلی از شماها را کشت" 
از یک مغز علیل جز این چه انتظاری؟؟؟
پاسخ:
ممنون ازمتنتون
وب خوبی داری منون بهم سر زدی
پاسخ:
سلام ممنون ازتون
سلام
جالب بود
مرسی از حضورتون
خوشحال میشم که بازم سربزنین...
پاسخ:
سلام
منم خوشحال شدم ازحضورتون
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۵ پروفسور درس خون
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید لطفا
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۴ پروفسور درس خون
سلام ممنون از حضورتون
کاش می دانشتی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد,به رسم سپاس نوشتم کهبدانی عزیزترینی ....
سلام.خیلی خوب بود....راستی ممنون که به وبم سرزدی...
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
سلام دوست عزیز جالب بود مرسی که به وبم سر زدین اگه با تبادل لینک موافقین منو با اسم غـــم رفــتــنـــت لینک کنین بعد بگین با چه اسمی تا منم با افتخار لینکتون بکنم
پاسخ:
ممنون مام شمارو لینک میکنیم
سلام دوست عزیز
مطلبت خیلی خوب بود
واقعا مشهور شدن به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی از اینکه به وبلاگم سر زدید متشکرم
من با افتخار شما را لینک کردم،خوشحال میشم شما هم من را با عنوان دنیای مطالب لینک نمایید.
بازم به ما سر بزنید خوشحال میشم
فعلا یا حق
پاسخ:
سلام ممنون باعث افتخاره لینکتون میکنیم
سلام. مرسی از دیدن وبلاگم. وبلاگ جالبی دارین. موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
ممنون که به مبم سر زدی.سایت شما هم مطالب عالی دارید...
پاسخ:
سلام منم ممنونم ازحضورتون
مطالبتون خیلی خوبه ازتون ممنونم
پاسخ:
ممنونم ازحضورتون

سلام مرسی که وب من سر زدید ممنون

 

وب خوبی دارید اگه امکانش هست آدرس سایت بنده را در لیست آدرسهای سایت خودتان قرار بدید. مرسی

پاسخ:
سلام منم ممنونم از حضورتون
بله حتما لینکتون میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">