رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

★زبانِ حالِ سازمانِ بین الملل★


داتئائ


زبانِ حالِ ...سازمانِ بین الملل


خفه خون گرفته ام...کارم شده سکوتی که ازآن شرمساری نصیبم میشود

البته ماجرای امروز و دیروز نیست

من بیش از 60سال است که زبان از خیلی حرف ها کشیده ام

من با چشم خود دیدم قناری ها را درقفس کردند

و هیچ نگفتم

بدتر از آن دیدم که عده ای باغ های زیتون  را به ویرانی کشیده اند

من دیدم کسانی را که مقدسات را به تمسخر گرفتند...شکل ها ساختند...توهین ها کردند...

من ذهنشان را خواندم

آن ها میخواستند خداراهم خط بزنند

غنچه ها را زیرپا له کردند

خیلی چیزاها را دیدم اما باز هیچ نگفتم...

آنقدر دیدم که چشمانم سیراب از ظلم است

به قول شاعر این قصه سر دراز دارد....

لعنت براین سکوت...

براین ترس....

 

براین دنیای من لعنت....

زیتون(نماد کشور فلسطین)

غنچه(شهدا)

 

منبع:نوشته من و دوستم

منبع عکس :کارخودم



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
زهرا عزیزی

نظرات  (۳۲)

مرسی عزیزم  از این که به وبلاگم اومدی 
نظر لطفته 
موفق باشید 
سلام
از وبتون دیدن کردم خیلی عالی بود به من هم سر بزن

اگر با تبادل لینک موافقی بهم اطلاع بده


یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
وب زیبایی دارید 
موفق باسید دوستم

سلام.وبتوون خیلی عالیه..وممنون ک سرزدی

پاسخ:
سلام خواهش میکنم
مرسی سر زدید زیبا بود
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۴ مصیب مسکنی
جانا سخن اززبان ما میگویی یک دردمشترک جهانی یک ابزارتجاوز بنام سازمان ملل دردست ابرقلدرها، یک معزل جهانی بنام حقوق بشرخلاصه خیلی ممنونم که بما سرزدی، حقیر درگیر سرایندگی سختی هستم وضیق وقت دارم زیرا بسیاری ازاثرات واشعارم حاصل 30 سال معدوم شده حالا با فشار کاری مشغول نظم ونثر میباشم وبهمین خاطر هروقت به وب های من سربزنید هرروز بایک اثر جدید روبرو میشوید.سپاسگزارم.راستی الحق مرامت ماننداینجانب است زیراگمرک وعوارض دروبسایت مثل من ندارید وکدبنویسی تا مشخص شود رایانه نباشی زیرا منم دوست ندارم که بازدید کنندگان رادرعوارضی بازبینی کنم ممنون
پاسخ:
مرسی ازحضورتون
یک حقیقت ولی تلخ
ممنون که سر زدی، این مطلب هم عالی بود.
پاسخ:
ممنونم ازتون
سلام وب بسیار زیبایی داری امیدوارم و شعر هم عالی بود .
پاسخ:
ممنون
سلام
وب خوبی دارید
موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون

وبلاگ بسیار زیبایی دارین زیر سایه خداوند همواره موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنونم ازتون
سلام عزیزم! عااااالیه!گل کاشتی کرتم
پاسخ:
سلام
ممنونم
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
عالی بود
امیدوارم خدا کمکشون کنه
پاسخ:
ممنون
ایشالله
بعضی اوقات آدم ها مجبور به صبرن!
یه حالا اوضاع انگار داره محکوم به صبرشون میکنه

خدا خودش عاقبت همه رو به خیر کنه
پاسخ:
بله همینطوره

سلام ممنون بابت حضورتون وبتون عالیه

موفق باشید

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
مر30
salam
vebet alie
mamnoon az hozoret
پاسخ:
منم ازشماممنونم
سلام وب خوبی داری امید وارم روز به روز بهتر بشه
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
سلام
خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

ممنون از حضور ارزشمندت

وب خوبی دارین

موفق باشین
پاسخ:
سلام
همینطوره
خواهش میکنم
ممنون
سلام ممنونم از حضورتون....شما هم وب زیبایی دارین... در پناه امام زمان باشید..اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۹ فرمانده عملیات
امیرالمومنین امام علی علیه اسلام فرمودند: بر شما باد به تلاش و سخت کوشى و مهیا شدن و آماده گشتن و توشه برداشتن از سراى توشه.
امام على بن ابی طالب علیه ‏السلام فرمودند: بر شما باد به تلاش و سخت کوشى و مهیا شدن و آماده گشتن و توشه برداشتن از سراى توشه (دنیا). مبادا زندگى دنیا شما را بفریبد چنان که ملت‌هاى گذشته و اقوام پیشین را فریفت.
متن حدیث: 
عَلَیکُم بِالجِدِّ وَالجتِهادِ وَ التَّأَهُّبِ وَ الاِستِعدادِ وَ التَّزَوُّدِ فى مَنزِلِ الزّادِ وَ لاتَغُرَّنَّکُمُ الحَیاةُ الدُّنیا کَما غَرَّت مَن کانَ قَبلَکُم مِنَ المَمِ الماضیَةِ وَالقُرونِ الخالیَةِ؛

«نهج البلاغه، خطبه‏230»
پاسخ:
ممنون ازمطلبتون

سلام وبلاگ عالیه دارین موفق وسربلند باشین ب وبلاگ منم بازم سربزنید

پاسخ:
سلام ممنون حتما
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۷ ♬☯✿Stella☠◕‿-☀

merci behem sar zadi

ali bood

پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون
به امید صلح جهانی...
وب خیلی خوب و پرباری دارید،تبریک میگم
پاسخ:
ایشالله
ممنون
سلام دوست عزیز وب خوبی دارید مرسی ک سر زدید:)
پاسخ:
سلام
منم ازشماممنونم
سلام ممنون از این که سرزدید
باز هم پیشه ما بیاید
پاسخ:
سلام
چشم
سلام..
وبلاگت عالیه...
پاسخ:
سلام
ممنونم ازتون
سازمان ملل بیشتر از اینکه به فکر جان انسانها باشد به فکر حیوانات است.
واقعا افکار و کار های مسخره ای انجام میدن.

پاسخ:
:D
سلام ممنونم که بهم سر زدید.
وبتون واقعا زیباست.
لذت بردم.
پاسخ:
ممنون ازلطفتون
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه بهم سر زدی
پاسخ:
سلام منم ازشماممنونم
ممنون که به وبم سر زدی!!!
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۴ اوربیتال خالی
سلام وبلاگ خوبی دارین...موفق باشین
پاسخ:
سلام ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">