رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

انشا / قسمت سوم : این بار راه دور نمیرویم؛ خودمان :|

قسمت سوم


و این انشایی است برای دوران روحانی مچکریم...




به نام خدا
این قسمت: بعله، این بار راه دور نمیرویم، خودمان:|
و این انشایی است برای دوران روحانی مچکریم؛ دورانی که در آن خودمان را هم نقد میکنیم.
قبل از اینکه شروع کنم لازم میدانم شغل دوممان را خدمت خودمان و خودتان تبریک عرض کنم.بعله در دولت اعتدال راننده تاکسی هم شدیم. البته به جان شما قسم اگر خود من به شخصه ناراحت شده باشم. چه عیبی دارد؟ ما که لبو فروشی میکنیم بگذار وسیله ی ایاب و ذهاب (درست نوشتیم؟ به هر حال اگه غلط املایی مشاهده شد، شما به بزرگی خود ببخشید. میدانید که بنده کلا املا و انشایم ضعیف است) خب چ میگفتم؟ آها! عرض میکردم این خیلی خوب است که وسیله ی حمل و نقل مردم را نیز به ما سپردند. فوق لیسانسه هایش راننده تاکسی هستند بس که کار زیاد است ما که جای خود داریم. آخ ببخشید. قرار شد از خودمان نقد کنم . این قسمت نوک پلیکان به سمت خودمان است و پس.
آقا من انتقاد دارم. از خودم و از شما و از آن ضمیر اول شخص غایب.
اگر بعضی ها نروند از آن مانتو های خاک بر سری که جلویشان باز است و آستین هایش آب رفته و یا آن شلوار هایی اگر از برخی نقاط سوراخ شده شان صرف نظر کنیم عیبشان این است که پاچه هایشان بالاست و گویی باید تنها برای رفتن به آبیاری آنها را پوشید نه در کوچه و خیابان و یا آن روسری هایی که کلا یک وجب و چار انگشت است؛ تازه آبروداری میکنم ساپورت را نمیگویم. نپوشند خب آن فروشنده دلش درد میکند یا کوزه در مغزش خورده که از این مزخرفات بیاورد؟ بعد تازه ادعایشان هم می آید که ایرانی هستید و نژاد آریایی. نه عزیزمن، ایرانی که غیرت آریایی خویش را به مد های مختلف غربی و البته در قالب اندکی شئونات اسلامی آن هم برای خالی نبودن عریضه و ایضا مصون ماندن از خطر امر به معروف فروخته است خیلی بیجا میکند دم از ایرانی بودن میزند. خیلی ها بی حجاب نیستند اما بد حجابند. و بد حجابی خیلی بدتر از بی حجابی است. اینان فراموش کرده اند که حضرت علی میفرماید: به مد پرستان بگویید آخرین مد کفن است.
و اما آن مثلا آقا پسری کهخیلی خوب میشد اگر قدری مردانگیش را حفظ میکرد که پشت شیشه های آرایشگاه های مردانه یا به قول خودمان همان سلمانی ها ننویسند:: اصلاح با شمع(!) لا اقل ابرو هایت را پهن بردار برادر که کمتر به مردانگیت خدشه وارد کند. کجاست زمانی که میرفتی مینشستی روی صندلی سلمانی ها و آقا جانت میگفت :با نمره ی چهار موهایش را بزن.
 به جان خودت قسم اگر آقاجانت میدانست با این کارش عقده ی موی بلند و شبیه شدن به زنان را در دل تو میگذارد پشت دست خود را داغ میکرد که دیگر اصلا تو را سلمانی نبرد. که خدای نکرده احساس کمبود نکنی. حال از همه ی اینها بگذریم. شرمنده ولی موفق به بالاکشیدن شلوارت شده ای یا نه؟
و شما خواهر عزیزم، انگار کاری جز بالا و پایین کردن در شبکه های ماهواره ای نداری. آخ حواسم به فیسبوک و ویچت و هزاران کوفت و زهرمار دیگر نبود.خجالت بکش دختر. همین کار ها را میکنی که دغدغه ی جناب وزیر میشود رفع فیلترینگ فیسبوک و دغدغه ی رئس جمهور هم میشود لایک های آن.
چرا نمیخوای باور کنی این هاست که باعث تغییر طرز تفکر بین من تو میشود. تغییر طرز تفکر هم مساوی است با فاصله گرفتن تو از من. یعنی از بین رفتن وحدت بینمان.
 راستی گفتم فاصله،
شرمنده ام خواهر گاهی ما هم باعث این فاصله میشوم.
گاهی ما هم با یک حرکت اشتباه، دین زده ات میکنم و تو فراموش کرده که حضرت علی (ع) میفرمایند:شخص را به دین بشناسید نه دین را به شخص.
گاهی همین اخلاق غیر اسلامی ما که ادعای مسلمانیمان هم می آید تو را دور میکند از دین و آیینی که شبکه های مختلف مجازی و ماهواره ای فرصت شناختنش را ازتو، از توی بچه مسلمان و ایضا شیعه میگیرند.
درد جامعه ی ما این است
من خودم را درست کنم. شما خودت را درست کنی، اوهم سعی در اصلاح خویش میکند.
آن وقت است که میتوانیم منتظر تشکیل جامعه ای آرمانی باشیم.
جامعه ای با رهبری امام موعود.
نشانه های آخر الزمان یکی پس از دیگری نمایان شده است.
ظهور نزدیک است.
وقتش رسیده کاری کنیم که اگر سعادت دیدن آقا را داشتیم شرمنده ی رویش نباشیم . حداقل خیلی شرمنده نباشیم.
نتیجه گیری:
برداشت برای عموم آزاد است
و من الله التوفیق
زهرا زمانی

منبع: تراوشات ذهن این حقیر...


سخن نویسنده:
شمایی که منت میزاری به سر من حقیر و متنامو میخونی یه لطفی کن نظرت رو هم بگو. اصلا ایده بده یا هرچی که دوست داری. فقط خواهشا سکوت نکن حداقل برای این پست. این پست که دیگه جنبه ی سیاسی نداره و یه کوچولو داره تو زمین حجاب و جنگ نرم و جهاد فرهنگی بازی میکنه. ممنون از لطفت.
 یا علی


ادامـــــــــه دارد...

رو نوشت برداشتن از این متن به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع مجاز میباشد.





نظرات  (۱۴)

بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
یا حق

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۵ مصطفی امیریان
بسیار خوب البته بحثی نبود من اسمش رو تبادل نظر می ذارم و کلام آخرم هم این که بله دولت می خواد چون دولت و در واقع حکومت خودش از ماسون ها تشکیل شده طبیعیه برای بقا نیاز داره تا همفکرای خودش رو پرورش و جذب کنه.

کفایت مذاکرات :)

پاسخ:

یا علی
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۹ مصطفی امیریان
منظور از اون بار شما نبودین برخی از عوامل اداره کنن وبلاگ بود :)
در مورد تاثیر محیط هم بله درسته منم تایید می کنم اما اولویت رو من به خانواده دادم.
در مورد اون چه درباره غرب گفتم البته خوب شما اول راه هستین ولی در غرب هم تهاجم فرهنگی هست از دو جهت یه جنبه که خوب ضعیف تره فعلا نتیجه اون مسلمان شدن عده در اونجاست 
جنبه دیگر تهاجم اون هجمه ی فرهنگی که کودکی غربی رو از خانواده جدا و در شهوات غرق می کنه که ریشه تاریخی طولانی داره اما حداقل از بعد از رنسانس کاملا افسار گسیخته و عریان شده و سازمان های مختلف مثه ایلومیناتی یا شوالیه های مالت و فراماسونری و.... در گسترش اون در شکل های مختلف به شدت دارن کار می کنن . 
آخر داستان هم براتون ارزوی موفقیت می کنم 
ان شاالله که همگی سربازای خوبی در عمل برا امام زمان باشیم :)
پاسخ:
 خب حتما چیزی شده که باهاتون برخورد کردن. در هر صورت من در جریان امور نیستم و ترجیح میدم در این باره اظهار نظر نکنم .
پیرو صحبتاتون باید بگم بله تهاجم فرهنگی هست ولی اونقدر اندک که به راحتی میشه ازش صرف نظر کرد و از سازمان هایی که نام بردید فقط میتونم راجع به فراماسونری اظهار نظر کنم که تجربه ی تحقیقات گسترده ای درباره اش رو داشتم. دقت کرده باشید توی همین تشکل ها هم که شما اسمش رو تهاجم فرهنگی گذاشتید دولت موثر بوده و هست. در ایالات متحده ی آمریکا دولت میخاد که نخبه ی اجتماعی و تحصیلی اش ماسون باشه که بتونه حکومت کنه. دولت میخاد که جوان کشورش اون شکلی باشه. البته باید بدونید که فراماسونری حد و مرز نمیشناسه.
و من باز متذکر میشم خانواده بی تاثیر نیست . و البته در اینکه بنده تازه وارد و ناپخته هستم هم شکی نیست.
به هر حال ممنونم از اظهار نظرتون و هرکسی برای خودش عقیده، نظر و اندیشه ای داره و من به این تفاوت ها احترام میگذارم. و من ادامه ی این بحث رو جایز نمیدونم.
ان شا الله هرچه زود تر مقدمه ی ظهور فراهم بشه.
یاعلی


سلام بنده مدیریت این وبلاگ هستم
و تا الان پاسخ هیچ نظری که برای مطالب نویسنده های دیگه گذاشته می شه رو ندادم
پس فک می کنم این طور بقیه رو نسبت به مدیریت ظنین کردن کار درستی نباشه
چون اینجا کسی به معنای مدیر وجود نداره همه با هم همکار هستن اما خب ویلاگ به نام بنده ساخته شده که به توافق هم بوده
این حرکت شما هم یک جور کار فرهنگی حساب می آید! این روزها از این دست کار فرهنگی ها زیاد شده:-)
حالا این که شما از چه کسی ناراحت هستید بحثش جداش و مسلما هرکدام از نویسنده ها با شما برخوردی داشته اند من مطمئنم دلیل قانع کننده ای داشته! دوستان خودم را می شناسم ضوابطی دارند که برای خودشان که مطابق آن رفتار می کنند، با این اوصاف من به عنوان مدیر وبلاگ مسئول رسیدگی به دلخوری شما هم هستم!
التماس دعای فرج
یاعلی
شیری

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۹ مصطفی امیریان
سلام 
ممنون که سر زدین
و اما نظر
خوب من نظرات کارشناسیم توام با طنز هست ای کاش عزیزان اداره کننده این وبلاگ و بعضی چیزا -دیگه نمی گم چی- رو یدک می کشن به عنوان یه مسلمان کمی حسن ظن داشته باشن و اساسا نظرات دیگران رو با بد بینی نخونن تا اینجا برا اون دفعه اما برسیم به این متن بعله موافقم متاسفانه همه این اتفاقات افتاده ولی انصاف نیست همه رو از چشم دولت یک ساله فعلی ببینیم کم کاری در حوزه فرهنگ در همه ادوار بوده و البته هر سال هم دشمن تبلیغ و تزریق بیشتری داشته و ما هم منظورم خانواده هاست عملا واکسنی به فرزندانمون نزدیم و یا گفتند بچه است بزرگ که شد می فهمد یا این که میرود مدرسه یاد می گیرد به هر حال از سر خود واکردیم و حالا اون بچه دیروز نوجوان و جوان امروز است با سوال هایی که دیروز نااهلان به ان پاسخ دادند حالا بماند که بعضی هم این این دولت خوششان نمی اد همه را به گردن این دولت می اندازند و البته بعضی هم از دولت قبلی خوششان نمی امد گردن ان می اندازند . هر چند نقش دولت ها را در فرهنگ سازی نمی توان نادیده گرفت اما خانواده نقش اول و مهمترین نقش را دارد که در فلان کشور کفر دختر و پسری با تربیت درست همچنان مسلمانند و بعد اینجا در بلاد شیعه برخی می گویند ما شیطان می پرستیم .    امیدوارم دوباره دعوا نشه D:     نطق تاریخی فرمودیم دستمان مخصوصا انگشتانمان درد ننماید  :]
پاسخ:
سلام
متاسفانه هرچی ک فکر میکنم یادم نمیاد برخوردی کرده باشم که این برداشت شما نتیجه اش باشه و باز هم متاسفانه متوجه ی منظورتون از لفظ اون دفعه نشدم.
بعله حرف شما متینه توی بحث فرهنگ هرکس به نحوی مسوول و تاثیر گزاره اما بگذارید از حق نگذریم که چ دولت فعلی و چ دولت پیشین هیچ کدام اون طور که شایسته است برای بحث فرهنگ اهمیت قائل نشدن ولازمه که عرض کنم با اینکه خانواده نقش مهمی داره اما محیط هم بی تاثیر نیست.
امروز با شرایطی که به وجود اومده و ما تازه به خودمون اومدیم و فهمیدیم چی به سرمون اومده و فرهنگ اسلامی جایگاهی که باید داشته باشه رو از دست داده انتظار میره که دولت برای فرهنگ اهمیت بیشتری قائل بشه؛ نه اینکه امثال حاج آقا خاطره (اگر قسمت دوم رو مطالعه کرده باشید دقیقا متوجه میشید من چی میگم) تعریف جدیدی از فرهنگ بیان کنند و یا جناب وزیر تصمیم به رفع فیلترینگ فیسبوک بگیرند که همه ی ما میدونیم یکی از مهم ترین سلاح های دشمن در عرصه ی جنگ نرمه. اما باز هم من توی این پست بر خلاف پست های قبلیم که یک مقدار آر آفایون انتقاد داشتم نوک پلیکان انتقاد رو، روبه خودمون گذاشتم . رو به خود مردم که خانواده رو تشکیل میدن که خودشما هم قبول دارید که نقطه ی مرکزیت تربیت، فرهنگ و اخلاقه. علت شیطان پرستی هم که شما اشاره کردین تهاجم فرهنگیه.در فلان کشور کفر نیازی به تهاجم فرهنگی نیست ولی در بلاد شیعه به صورت همه جانبه وجود داره. تهاجم فرهنگی وجود داره تا بلاد شیعه هم به همون کشور کفر تبدیل بشه. و درباره ی صحبتتون در رابطه با تربیت دیگران بنده رو یاد حکایت مرغ همسایه که غاز تشریف داره و خوش بودن صدای دهل از دور می اندازه. در فلان کشور کفر هم چیزی که من و شما فکر میکنیم نیست. اوضاع خراب تر از این حرف هاست.

ممنون از نظرتون. خیر دعوا چرا؟ مسلما من و دوستانم که پایه و اساس نوشته هامون انتقاد البته در قالب طنزه نباید از نظرات انتفادی دلخور بشیم .
ومن الله التوفیق
یاعلی


سلام ممنونم از زحمتتون. نظر خاصی ندارم چیزیه که واقعا میبینیم:\
موفق باشی دوست عزیز.
پاسخ:
سلام.
همین تاییدتون هم یه دنیا ارزش داره
ممنون از توجهتون
یا علی
سلام
از اینکه به ولاگ منو همسرم "طلبه جهادی" سر میزنید ممنونم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم وظیفه است
سلام
واقعا عالی بود بی نظیر

در وبلاگ یا مهدی (عج) لینک شدید
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام
ممنون از توجهتون به شدت
یا علی
با سلام
از شما دعوت می شود از وبلاگ و وبسایت مشاور دیدن فرمایید
moshavermental.avistak.com
پاسخ:
سلام
چشم حتما خدمت میرسم
یا علی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۸ فانوس جزیره ...
سلا علیکم
ممنونم از دعوت شما ..
ماشاالله چقدر پست در روز میگذارید !!!!
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
و علیکم السلام
ممنون از توجهتون
یا علی
سلام.
از اول تا آخر انشاتون رو خوندم. قسمتای اول رو که فاکتور بگیریم که مطالب حاشیه ای است نمره خوبی میشه به انشاتون داد. من 18 میدم.

خواهرم وقتی وضعیت وزارت فرهنگ ما اینه!! وقتی فرهنگ ما شده ترویج بی فرهنگی... نمیدونم چی بگم.
امام اعتقاد دارم مشکل از خودماست و باید خودمون هم وضع رو اصلاح کنیم. راهمون رو خودمون انتخاب میکنیم یا رسیدن به اوج آسمون یا افتادن تو چاه.
از مطلبتون ممنون
پاسخ:
وعلیکم السلام
بله متاسفانه این روزها خیلی چیز ها از خیلی کس ها میشنویم یا میبینیم که رواج بی دینیه و فقط هم مختص وزارت ارشاد نیست.
ولی بازم هر شخصی تا خودشو اصلاح نکنه نمیتونه امر به معروف و دعوت به نیکی کنه.
خودمون که اصلاح بشیم این مسائل حاشیه ای هم به امید خدا  کم کم کمرنگ تر میشن(ان شا الله)
به هر حال ممنون از توجهتون
یا علی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۲ مدافعان حرم
پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱ خادم الحسین
سلام.
خیلی باحال بود

ممنون

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون
یا علی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ میلاد شریفی
به وبلاگ ما نیز سری بزنید و با نظرات خود به ما انرژی بدهید.
با مطالب جدید به روز هستیم.
پاسخ:
حتما خدمت میرسیم
یا علی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۵ علیرضا همتی فارسانی
سلام 
سایت جالبی است 
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">