رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

انشا / قسمت سیزدهم: ساپورت :D

ساپورت


و این انشایی است برای دوران روحانی مچکریم...




قبل از هر چیز ممنون بابت اینکه اصلا به مظلوم نمایی های من توجه ننموده و همچنان بخیل الکامنت و بی احساس بودن خودتان را اثبات کردید...
و مطلب بعدی اینکه:
چون سه شنبه نیستم که براتون پست بگذارم ( طرح ولایت تشریف دارم ) اینه که امروز براتون پست میگذارم...
هر چند که، کیه که قدر بودنه...
(خود شیفته ام خودتونین)

به نام خدا
این قسمت: ساپورت
دیروز که برای تهیه ی برخی از مایحتاج غیر ضروری(!) منزل که خانوم والده لیست فرموده بودند عنایتی به کوچه و بازار کردم  یکی از آن مناظر نه چندان زیبا از نظر ما و مناظر زیبا از نظر حاج آقا خاطره توجهم را عجیب جلب نمود.
در وهله ی اول توجهم به سمت یک عدد سیب زمینی چاق و چله که معلوم بود با قوص و دارو و آمپول بازو و گردن کلفت کرده و با کت باز گردن گرفته بود و همراه با لختی غرور به ویترین مغازه های مختلف نگاه مینمود، جلب شد...
شایان ذکر است که فاق شلوار این آقا زاده که نزدیک به زانوانش قرار گرفته بود باعث شد سرم را به زیر بیندازم و استغفراللهی زیر لب بگویم که تازه دیده ام به جمالی دیگر منور شد.
به جمالی که آقا زاده به همراه داشت و از قرار همسرش بود.
از پایین به بالا که نظاره کردم ابتدا کفش های پاشنه 20 سانتی وی باعث شد به قد کوتاهش پی ببرم.
ساپورت قرمزی که به پا داشت نشان از غرب زدگی اش بود و باعث خجالت زدگی بنده ی حقیر.
مانتوی کوتاه و تنگ سفیدش، به خوبی زندگانی اش را در ملا عام به نمایش گذارده بود و تکه پارچه ای روی سرش بود که به گمانم به عنوان روسری از آن استفاده مینمود.
البته شایان ذکر است آن به اصطلاح روسری فقط در آن حد بود که کلیپس 20 سانتی خانوم را بپوشاند و لاغیر...
از وضع آرایشش هم...
خود من به شخصه از تشخیص قیافه ی اصلی وی عاجز ماندم و در وهله ی اول احساس کردم ایشان صورت خویش را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته اند که هیج جای سفیدی ندارد...
در حال تجزیه و تحلیل غیرت آقا زاده که دست سیب زمینی را از پشت بسته بود و در ظاهر بی رگ و ریشه تر از این حرف ها تشریف داشت بودم که شخصی دیگر که از قضا ظاهر موجهی داشت جلو رفت .
اول گمان کردم قصد امر به معروف و نهی از منکر دارد ولی حرفش خنده بر لبانم آورد.
وی عدم خشنودی خویش از رنگ رژلب زن اظهار کرد و گفت که آقا زاده حال که خانومت برای من و دیگران خود را آراسته باید به او بگویم که رنگ رژ لبش را دوست ندارم .
دفعه ی بعدی از آن استفاده نکند...
با چشمانی که به اندازه ی نعلبکی هایی که مادر بزرگ خدا بیامرزم استکان چاییمان را درونش میگذاشت بزرگ شده بود به صحنه مینگریستم که ناگهان رگ های نداشته ی آقای سیب زمینی ورم کرد و وی از شدت عصبانیت چون لبو قرمز شد و...
خلاصه دو مرد پاساژ را با رینگ کشتی کج اشتباه گرفتند و گلاویز شدند...
در همین حین خاطرم آمد آزادی هایی که این ملت میخواستند همین بود؟
فریاد های دموکراسی که گوش عوام را کر میکرد همین مناظر زیبا بود؟
همین که آقایان علاوه بر آرایش و اصلاح صورت موفق به بالا کشیدن شلوارشان هم نباشند و خانوم ها...

جای تاسف دارد...

نتیجه گیری:
آقایان محترم! نگذارید با این حرکات جامعه احساس کمبود مرد کند و
خانوم های گرامی! این وضع حجابی که شما برای خودتان به ارمغان آورده اید اصلا شایسته ی گوهر ناب وجود زن نیست.

و من الله التوفیق

زهرا زمانی


ادامـــــــــه دارد...

رو نوشت برداشتن از این متن به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع مجاز میباشد.

انشا / قسمت چهارم : تقابل میان علم و ثروت :(

انشا / قسمت هشتم: دانشگاه آزاد مثلا اسلامی :|
انشا / قسمت دوازدهم: فیســـــبوک



نظرات  (۳۲)

Thanks for finally writing about > انشا / قسمت سیزدهم: ساپورت :D :
: رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۲ مجتبی قره باغی
با اینکه من از دوستداران دکتر احمدی نژاد بودم ولی این ضایعه در زمان ایشون اتفاق افتاده
البته این اتفاقات ربطی به اشخاص نداره
بلکه مربوط به نوع تحرکات و تفکرات حکومته
باید اقدامات پیشگیرانه صورت می گرفت
پاسخ:
سلام
اون شعاری که شما با توجه بهش این نظر رو گذاشتین یه شعار طنزه ...
و گاهی هم با مطالب ارتباط چندانی نداره...
(صرفا جهت اطلاع)
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۲ محمدحسین درچین
سلام
از آشنائیت خوشحالم
پاسخ:
و علیکم السلام...
واقعا جالب بود . اگه دقت کنی سیب زمینی داره تو این مملکت زیاد میشه . ممنون از مطالبت
اجرت با اقا
پاسخ:
ممنون از توجهتون...
یاعلی
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ سیدجواد جلیلی گلرودباری
سلام.
خدا قوت.
با افتخار تمام لینک شدید.
یا علی مدد.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
ان شا الله به زودی لینک میشید...
ممنون
اجرتون با سید الشهدا
پاسخ:
ممنون از حضورتون
سلام من لینکتون کردم بهم گفته بودین به اسم بیان لینکتون کنم
الآنم اسمتون رو عوض کردم
پاسخ:
سلام...
من با مدیریت وب سایت در میان میگذارم
ان شا الله به زودی لینک میشید..
من نمیدونم کدوم یکی از دوستان اینو گفته ولی به هر حال ممنون
یاعلی
سلام وبلاگ فوق العاده ای داری با اجازتون از چندتا مطلب وبلاگتون استفاده کردم 
شما رو لینک کردم
خسته نباشید
پاسخ:
سلام...
ممنون شما لطف دارین...
خواهش میکنم
کپی برداری با ذکر منبع مشکلی نداره...
شما هم ان شا الله لینک میشید...
یا علی
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری برات آرزوی موفقیت می کنم یا حق
پاسخ:
سلام...
ممنون...
سلام
لینک شدید
پاسخ:
سلام...
ان شا الله به زودی لینک میشید
سلام
موفق باشید ................
پاسخ:
سلام
ممنون
sسلام وبلاگتون خیلی عالی بود به شخصه من خیلی ازش خوشم اومد مطالبش حرف نداشت مرسی که سر زدید بازم یر بزنید
پاسخ:
سلام
ممنون شما لطف دارین

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶ مامانی گیتا جون
عفیف بمان بانو
در راببند
بگذار در بزنند
بگذار بگویند مهمانواز نیستی
اینگونه هر کسی حریم دلت را لمس نمی کند
پاسخ:
ممنون
لذت بردم

سلام

تخیلی یا واقعی، واقعیت است.

متأسفم.

موفق باشید.

پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون

به جای این همه چشم چرونی و وصف ظاهر مردم ، معایب خودت رو رفع کن. اگر بنا به قضاوت باشه خیلی ها هم هستن که حالشون از قیافه و ظاهر و عقاید تو به هم میخوره.  جامعه وقتی احساس کمبود مرد میکنه که امثال تو به خودشون اجازه میدن دیگران رو قضاوت کنن... مرد در زبان و ادبیات ما همیشه به معنای "انسان" بوده.. انسان باش...

پاسخ:
قبل از هر چیز سلام...
قبول دارم انسان قبل از هر چیز باید ایراد های خودش رو رفع کنه اما من اسم کار خودمو چشم چرونی نمیگذارم...
میگذارم امر به معروف...
میگذارم دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی...
و این که یه عده از عقاید من متنفرن هم دلیلیش دو چیزه..
یک رفتار غیر اسلامی بعضی از ما ها و دو ماهواره ای که بصیرت رو ازشون گرفته...
امروز جامعه احساس کمبود مرد میکنه ولی نه به خاطر دلایلی که شما گفتی...
چون مردانگی مرده...
علی وار رفتار کردن اندک شده...
ماهواره ها مردم رو خواب کردن...
انسان بودن کافی نیست...
اون داعشی که مردمو سر میبره هم یه انسانه
ولی ببین چه تفاوتی بین اون و بقیه هست؟
چشم من سعی میکنم انسان باشم...
یک انسان پایبند به اخلاق اسلامی و معتقد و با بصیرت...
ولی شما؟
شما چقدر انسانی؟
تعریف انسان گسترده تر از چیزیه که شما فکر میکنی عزیزم..
ممنون از توجهت..
خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنی
یاعلی
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۲ افشین پارسائیان
سلام. خدا قوت.
پیشنهاد من: حجاب
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم حتما توی یک پست حجاب رو هم بررسی میکنیم
ممنون از توجه و پیشنهادتون
یاعلی
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی متن جالبی بود مرسی
پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون
یاعلی
ممنون وبم سر زدی می خوام بیشتر باهات اشنا بشم منم با نظرت موافقم  لینکت می کنم
پاسخ:
سلام
ممنون از تاییدت و شما هم به زودی لینک میشید...
یاعلی
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۹ حسین خوشنام وند

سلام

چندتا از مطالبتون رو تونستم بخونم، واقعا که خیلی جالبه.

پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون
یاعلی
» دختر و پسری با سرعت 120 کیلومتر سوار بر موتور بودند: دختر: یواشتر من میترسم. پسر: نه خوش میگذره. دختر: نه نمی گذره خواهش میکنم خیلی وحشتناکه. پسر: پس بگو دوستم داری. دختر :باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آرومتر. پسر: حالا محکم بغلم کن (دختر بغلش کرد.) پسر: میتونی کلاه ایمنی منو برداری بذاری سرت اذیتم میکنه؟ روزنامه های روز بعد : موتور سیکلتی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت به ساختمانی اصابت کرد، موتور 2 نفر سر نشین داشت اما فقط 1 نفر نجات یافت، حقیقت این بود که اول سر پایینی پسری که سوار موتور بود متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختر بفهمد در عوض خواست که یک بار دیگر بشنود دوستش دارد... ₩ بسلامتی تمام پسرای با معرفت....
وبلاگت عالیه
پاسخ:
نظر لطف شماست...

تمام مقیاس ها را زیر و رو کرده ای

من تمام زیبایی های دنیا را

با تو می سنجم ...

پاسخ:
ممنون از جمله ی زیباتون
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۲ سیدجواد جلیلی گلرودباری
سلام.
خسته نباشید.
اگه اهل تبادل لینک هستید خبرم کنید.
یا علی ...
پاسخ:
سلام
ممنون
به زودی لینک میشید...
سلام من لینکتون کردم
پاسخ:
سلام به زودی لینک میشید
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ رفیق الشیری

بازم خوب نوشتی

ماام که حساس زود برات کامنت میزاریم

بزا از اول موضع خودمو مشخص کنم من نه چپی ام نه راستی...

ولی فک نمیکنم سیب زمینیای ورم کرده و بی غیرتی های بی رگ و ریشه به یکی دوسه سال اخیر برگرده، بنده تا اونجای که به اطر دارم از وقتی حرف از فرهنگ و فرهنگ سرا به نشست و جلسات فرمالیته تبدیل شد(بسی سالهای طولانی ست) ای وضع سیب زمینیای خیابانی ما بود

پاسخ:
ممنون
لطف میکنین شما
یله این سیب زمینی ها و حوادث مربوط به اونها سال هاست که جریان داره...
اما قبول کنیم چند وقتیه وضع حجاب عجیب اسفناک شده..
بیشتر از قبل...
ممنون از توجهتون...
یاعلی
سلام عزیزم
مطالبت خیلی جالبن
واقعا من که وقتی طرز لباس پوشیدن بعضی ها رو که میبینم ،خودم خجالت میکشم ، اصلا خودشون  هم نمیدونن که چی پوشیدن..........
خدا اصلاحشون کنه.....

پاسخ:
سلام خواهر جون
قربونت چشات ارادت دارن خدمتت
ان شا الله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
یاعلی
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۱ آرزو (مامان گلشید و آرشام)
سلام عزیزم
متشکرم که به من سر زدی.
بعضی مطالبت خواندم. فرصت کنم بیشتر می خوانم
فقط امیدوارم از نظرات مخالف هم استقبال کنی [گل]
پاسخ:
سلام
ان شا الله که اخلاق اسلامی رو پیشه کنیم و با نظرات مخالف  بد استقبال نکنیم...
این که نوشتی واقعی بود؟:-Oیا ساخته ذهن؟
خدا اصلاحشون بکنه
واقعا که
پاسخ:
سلام
نه این واقعا اتفاق افتاده ولی مربوط به چند ماه پیشه تو یکی از پاساز ها
ان شا الله
ممنون
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۳ کوچه باغ زندگی

زندگی را دور بزن...

وآنگاه که به بلندترین قله ها رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیده اند...

سلام،

از حضورتون در وبلاگم خوشحال شدم.کاش در مورد مطالبم نظرداده بودید(ترجیحا انتقاد سازنده). نوشته هاتون قشنگ بود...

موفق باشید. باز هم سر بزنید...

پاسخ:
سلام
ممنون از توجهتون
ان شا الله سر میزنیم
یاعلی
سلام
شبتون به خیر
مطالب فوق العاده خوبی دارین
موفق باشین/یاعلی
پاسخ:
سلام
عاقبتتون به خیر
ممنون از توجهتون
یاعلی
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۱ عزیزی و رضایی
سلام
خسته نباشی
قشنگ بود
چن روز پیش یه نظر دیگم گذاشتم برات
ازت کمک خواستم بابت این که....
این مطالبت که توی هرصفحه  لینک مطالب قبلی رو هم گذاشتی چطوری اینکارو کردی اگه میشه به منم بگی ممنون میشم
پاسخ:
سلام
ممنون
عاره گلی ولی من همون جا جوابتو دادم
اگه رو ادامه مطلب کلیک میکنی نمگذاره برات و ایراد از مرورگرت هم نیست باید همو که دیدیم نگاش کنم ببینم چرا همچینه؟
یاعلی
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">