رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

★یامن یاهیچکس(سگِ جهنم)★

سگ حهنم


 

یا من یا هیچ کس(سگِ جهنم)

درجَهَنَم هیچ چیز به دادِ آدم نمیرسد....

هیچ چیز....!

وقتی انداختنم  در جهنم

سگ جهنم خواست تا پاچه ی مرابگیرد

با دندان های تیزش به طرف من دوید

یک دفعه میخکوب شد دُمَش را تکان داد

وسَرَش را بَر بَدَنَم کشید....

؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

درجهنم که هیچ چیز به دادِ آدم نمیرسد!

؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

وای!

خودش است

این همان سگ است

یک روز بارانی تکه ای نان برایش انداختم

این همان سگ است!

منبع:یا من یاهیچکس

برای دیدن تصویر بااندازه واقعی بر روی عکس کلیک کنید


قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس

 

قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)


قسمت5:یا من یا هیچکس (همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)


قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
زهرا عزیزی

نظرات  (۴۵)

سلام موفق باشید وب خوبی دارین
سلام
خیلی خوب بود...
اگه به وب منم سر بزنید خوشحال میشم...
مرسی
چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .
چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .
آدم که غمگین می شود خودش را جدا می کند از جمع که مبادا آسیبی به خوشی های دیگران بزند مورد فراموشی قرار می گیرد و تنها تر و تنها تر می شود آنچنان در تنهایی خود غرق می شود که دیگر با هیچ تلنگری بر نمی خیزد و این آغاز تلخ یک پایان است
به راستی اگر گوشه ی این اتاق نبود
                من آواره بودم
پاسخ:
عالی بود این نوشتتون
مرسی
سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داریدموفق باشید.در ضمن باتبادل لینک موافقم اگه دوست داشتید خبر بدید.یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
روزگار عجیبی ست
     مرغمان دیگر تخم نمیگذارد
    ولی گاومان هر روز می زاید
نگاه کن آن دور دستها
  یکی تنهابه انتظار ایستاده...
      لبخندی عاشقانه
   دستی برایش تکان بده
   تا بشکند حصار سنگیه تنهایی اش

پاسخ:
خیلی قشنگ بود مرسی
با سلام ، سلامت و موفق باشید.
پاسخ:
سلام
مرسی

سلام مرسی که اومدی وبلاگ قشنگی داری موفق باشی خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

سلام
ممنون از توجه شما امیدوارم همواره موفق وپیروز باشید
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
ممنون که اومدید
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
سلام.ممنون که به وبلاکم سر زدین.وب خوبی دارین.بازم منتظر حضورتونم 
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
سلام ممنون که به وبلاگ من همچو اسمون ابی سر زدید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
وبلاگتون جالبه ممنونم به وبلاگم سر زدید دوست داشته باشین میتونین لینک کنین منم وبلاگتونو لینک کنم اگه موردی نداره؟

پاسخ:
ممنونم ازحضورتون
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۸ رحمان رامفر
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
به امید موفقیت
پاسخ:
ممنون
انشاالله
ممنون
مطلب خوبی بود
موفق باشید
پاسخ:
خواهش میکنم

ممنون ازنظرت درباره وبم وب تو هم قشنگه

پاسخ:
خواهش میکنم
سلام 
ممنون به وبم سر زدی و نظر دادی خوشحال میشم بیشتر بیایی
پاسخ:
سلام چشم حتما
سلام محشر بود لایک
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
مرررررررررررررررسی اومدی وبم وبت خوشمله فقط سعی کن دیدت رو به زندگی عوض کنی......ملینکم.............دوس داااااااااااشتی بلینک........منتظرما.
پاسخ:
این که دیدم و عوض کنم متوجه منظورتون نمیشم:)
عالیه
سربزن
پاسخ:
خواهش میکنم حتما
سلام .
وب شما هم عالیه.
ممنون از حضورتون.
موفق و سربلند باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون
سلام . راستی خبر داری سایتت خیلی قشنگه در ضمن شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی ما رو لینک کن.
................................
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
مرسی ازنظرتون
چشم
سلا م خسته نباشید از وبلاگ من هم بازدید  کنید                               http://emame-jan.blogfa.com/
پاسخ:
سلام چشم حتما
مرسی که به وبم سر زدی منتظرت می مونم وب قشنگی داری.
خداوندا...

اراده ام را به کودکی بازگردان...همان زمان که برای یک بار ایستادن ...

هزار بار می افتادم اما نا امید نمیشدم..... وب خوبی داری

قشنگ و جالب بود :)
پاسخ:
ممنونم

وبلاگتون خیلی جالبه از این ک ب وبم سر زدی ممنونم

پاسخ:
ممنون از لطفتون

verygood        verygriit

پاسخ:
mer30
اااااا چه جالب
ممنون به وبم سرزدی
پاسخ:
خواهش میکنم
به قول معروف آدم با این دست که میده از اون دست میگیره
هرکار خوبی که بکنیم بدون نتیجه نمیمونه 
پاسخ:
حتما همینطوره
ممنون که سر زدی.وب خیلی قشنگی داری.بازم بیا.
پاسخ:
ممنون از حضورتون حتما
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون ازنظرتون
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۵ عاشق و دلسوخته
وبلاگ خوبیه ممنون میشم به وبلاگم سری بزنید
پاسخ:
ممنون
حتما
از ادما که نباید توقع داشت. دم سگ گرم
پاسخ:
واقعن این و خوب اومدین
سلام وب تون عالی ادانه بدید موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون
ممنون از وب خوبتون واقعا قشنگه
پاسخ:
مرسی ازلطفتون

سلام واقعن وبلاگ قشنگی داری

پاسخ:
سلام مرسی از لطفتون
ممنون که بهم سرزدین . وبتون عالیه.
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون
سلام دوست عزیز.....وبتون خوبه خوشم اومد.....
از اینک هبه من سر زدید واقعا ممنونم...
باز هم سر بزنید منتظرتون هستم.
پاسخ:
ممنون ازحضورتون.....

بله حتما
سلام وبلاگ جالبی دارید
:)
پاسخ:
ممنونم
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۳ حمید عاملی
سلام وبتون خیلی قشنگه من که پسندیدم
خوشحال میشوم بهم سربزنی ونظر بدهی
یا علی
پاسخ:
سلام ممنون ازحضورتون....
مرسی از مطالبتون موفق باشید.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">