رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه


منبع

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آباده در نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران اعتراض خود را نسبت به عدم صدور روادید توسط آمریکا برای دانشجوی پیرو خط امام حمید ابوطالبی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کردند.


متن این نامه بدین شرح است:

باسم الحق

جناب حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران!

سلام علیکم


بر ما دانشجویان و بر همه مردم ایران پوشیده نیست که آمریکای استعمارگر هر زمان از جانب دولت ایران ادب، سکوت، حیا، ضعف و یا هر فعلی به غیر از اعلام اقتدار از ایران، را ببیند بر بی‌حیایی خود افزوده و پله پله سعی در تحقیر ایران عزیزمان دارد.


جناب دکتر روحانی!

به خون پاک شهدای تسخیر لانه جاسوسی قسم که آمریکای جنایتکار پیام صلح، منطق و «حقوق بشر برای همه» شما را، به معنای ضعف و کوتاه آمدن درک کرده است و وقتی جواب مناسب و درخور این دولت خون‌خوار از جانب دولت تدبیر و امید شنیده نشود، هر روز بر توهماتش افزوده و پا را از حد خود فراتر می‌نهد.

 

اگر امروز دولت آمریکا، حمید ابوطالبی را به بهانه دانشجوی خط امام بودن و حضور در تسخیر لانه منحوس جاسوسی از ورود به آمریکا به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل منع کند (که البته امری غیر قانونی است، که یک کشور حتی به عنوان میزبان سازمان ملل از ورود نماینده یک کشور دیگر جلوگیری کند) این نیز مهر تاییدی دوباره است بر نا کارآمدی ساختار سازمان ملل جهانی و اگر از دولت ایران پاسخی نبیند، همچنان به بی ‌ادبی‌ها، تهدیدها و کارشکنی‌های خود علیه ملت بزرگ ایران را ادامه می‌دهد، چنانچه از آغاز مذاکرات هسته‌ای به صورت صعودی شاهد چنین رفتارهایی بوده‌ایم.


جناب آقای رئیس جمهور!

 حداقل کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که از مذاکره کردن با افرادی که حق و حقوق ایران را نادیده می‌گیرند، بپرهیزید و خواستار تغییر نماینده آمریکا در مذاکرات ژنو یعنی خانم وندی شرمن شوید.

 

آقای روحانی

خانم وندی شرمن  در کارنامه خود علیه ایران چیزی کم ندارد، چگونه چنین شخصی حضورش بر روی میز مذاکرات برای شما در چنین شرایطی قابل تحمل است؟! حال به چند مورد از عملکرد نابحق وندی شرمن، معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا اشاره می کنیم:

1. سخن معروف وندی شرمن بعد از مذاکرات ژنو « فریبکاری جزئی از دی ان ای ایرانی‌هاست».
2. فعالیت های رسانه‌ای وندی شرمن (به گفته خودش) در نقض کننده خواندن ایران در بحث حقوق بشر
3. سفرهای متعدد وندی شرمن برای القاء سیاست‌های ضد ایرانی
4. سعی در همراه کردن کشورهای حوزه خلیج فارس در تحریم‌ها
5. حمایت آشکار از فتنه و سران فتنه و دیدار با حامیان فتنه

 

این پنج مورد تنها وظایف مکتوب و علنی خانم وندی شرمن است؛ اما بر هیچ کس پوشیده نیست که دست وندی شرمن به خون پاک شهدای ما بالاخص شهدای هسته‌ای آغشته است.
 

 

 آقای رئیس جمهور!

 آیا این همه جرم علیه کشور عزیزمان برای مقابله به مثل کردن کم است؟اگر ما با زیاده خواهی آمریکای جنایتکار در مورد حمید ابوطالبی به بهانه حضور در تسخیر جاسوسی کنار بیاییم و به فکر گزینه دیگری باشیم، یعنی بر نادرست خواندن تسخیر لانه جاسوسی صحه گذاشته و شاید این نوچه‌های شیطان بپندارند ما از انقلاب دوم خود پشیمانیم! امید است از تهدیدهای پوشالی آمریکا فرصت بدست آورید و پاسدار مبانی، اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
سرباز گمنام رهبرم...

حسن روحانی

سیاسی

دولت تدبیر و امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">