رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

به مذاکرات هسته‌ای خوش‌بین نیستیم/ تیم مذاکره‌کننده بر خطوط قرمز نظام معامله نکند


منبع

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار داشت: ‌نگاه ما به مذاکرات ایران و 1+5 با توجه به اقدامات خصمانه اخیر اتحادیه اروپا و دولتمردان آمریکا نگاه خوش بینانه‌ای نیست و ما نیز کیسه‌ای برای این مذاکرات ندوخته‌ایم.
 
وی افزود: ما آمادگی داریم که اگر مذاکرات 1+5 با ایران با مشکل مواجه شود، در کوتاه‌ترین زمان میزان غنی‌سازی خود را به همان میزان گذشته بازگردانیم و ادامه دهیم.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، گفت: توافقی که میان اعضای تیم مذاکره‌کننده در گذشته انجام شده باید تا تیرماه به توافق نهایی برسد؛ زیرا این توافق شش ماهه بوده، که هر دو طرف مذاکره‌کننده نیز در حال نهایی‌کردن این موضوع هستند.
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: ایران در مذاکرات هسته‌ای خود به آمریکایی‌ها امیدواری ندارد؛ همچنین در این رابطه میز مذاکره را ترک نمی‌کند و آن را به میز رسوا کردن آمریکایی‌ها تبدیل خواهد کرد.
 
وی خطاب به اعضای تیم مذاکره‌کننده ایران گفت:‌ تاکید تمام نمایندگان بر این است که اعضای تیم مذاکره‌کننده نیز بر خطوط قرمز نظام پایبند بوده و بر سر آن معامله نکنند.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به اقدامات غیرقانونی اخیر دولتمردان آمریکایی و اتحادیه اروپا تصریح کرد: جوهره آنان جوهره عهدشکنی و خیانت است، از این رو ما از آنها توقعات زیادی نداریم و بر پایبندی آنها نیز خوش‌بین نیستیم؛ چرا که تا کنون اقداماتی که قرار بود آنها در راستای مذاکرات و آزداسازی پول‌های ایران انجام دهند، نداده‌اند و هنوز برخی تحریم‌ها رفع نشده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
سرباز گمنام رهبرم...

سیاسی

دولت تدبیر و امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">