رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

واردات بی‌وریه محصولات خارجی، مانع رشد تولید ملی/  دولت مکلف است یارانه بخش تولید را پرداخت کند

منبع

محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنابع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» به بیان مشکلات تولیدکنندگان برای افزایش تولیدات داخلی پرداخت و بیان کرد: بیشترین بحثی که اکنون بخش تولید ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، واردات بی‌وریه محصولات خارجی است.


وی افزود: بحث سرمایه در گردش و عدم هماهنگی بانک‌ها با هسته تولید معضل دیگر تولید کشور می‌باشد و در کنار آن بحث وام‌های با درصد سود بالا قرار دارد که موجبات ورشستگی بسیاری از این واحدها را فراهم کرده است.


نماینده مردم کردستان و بیجار در خانه ملت ادامه داد: مشکل دیگری که مانع از رشد تولیدات داخلی ما شده است، به بحث تحریم و نبود مواد اولیه برمی‌گردد.


وی در پاسخ به این سوال که دولت یازدهم تاکنون چه اقداماتی در جهت بهبود شرایط برای تولیدکنندگان انجام داده است، گفت: متاسفانه ما تاکنون چیزی مشاهده نکرده‌ایم و من احساس نمی‌کنم کاری انجام شده باشد.


بیاتیان در واکنش به اظهارات اخیر آقای نعمت‌زاده در خصوص عدم اختصاص یارانه به بخش تولید، اضافه کرد: به وقوع پیوستن این خبر مبنی بر عدم پرداخت درآمد حاصل از هدفمندسازی یارانه‌ها به بخش تولید می‌تواند به معضلات تولیدکنندگان در دولت جدید اضافه کند.


وی خاطرنشان کرد: قانون دولت را تکلیف کرده است تا سهم تعیین شده از درآمدهای ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها را به بخش تولید پرداخت کند و دولت نیز موظف است این کار را انجام دهد. اگر همانند قبل این موضوع تحقق پیدا نکند،  خلاف قانون عمل شده و مجلس با سازوکار نظارتی که دارد، با این بی‌قانونی و عملکرد بد برخورد خواهد کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
سرباز گمنام رهبرم...

حسن روحانی

سیاسی

دولت تدبیر و امید

نظرات  (۱)

سلام.شما هم لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">