رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

القای الزام اشتغال زنان از اندیشه های فمینیستی غرب نشأت می گیرد

منبع

شهاب مدیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مهاجر اصفهان در در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» در واکنش به سخنان ملاوردی، مشاور امور زنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه در شرایط مساوی استخدام ترجیح به استفاده از بانوان است، گفت: خط مقدم جبهه فرهنگی خانواده است، نکته استراتژیک جنگ فرهنگی مسئله زن است که دشمن از همین نقطه به دنبال ضربه زدن به ماست، برخی نیز در داخل به جنگ فرهنگی دامن می زنند.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم که به مقابله با حملات دشمن رفته و به خوبی ایفای نقش کنیم. چرا که دشمنان می خواهند با تاکید بر حق اشتغال زنان در واقع بنیان خانواده را با بیرون کشیدن و جدا کردن زنان از محیط خانه سست کنند. اگر زنی صاحب فرزند نباشد به دلیل اشتغال از فرزنددار شدن جلوگیری می‌کند برای اینکه فرزنددار شدن ممکن است به از دست رفتن شغل وی منجر شود و از سوی دیگر اگر مادری صاحب فرزند باشد بچه ها در شرایط خوبی رشد نکند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر به بنیان خانواده لطمه‌ای وارد نشود زن می تواند فعالیت اجتماعی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که کارکردن به زن تکلیف شود، مسئله این است که غرب به دنبال القای تفکر و اندیشه های فمینیستی است باید بدانیم که زن جایگاه والایی دارد و خداوند در حدیث قدسی به خلقت جهان برای حضرت فاطمه(س) اشاره کرده است.

 

مدیری با اشاره به اینکه تعالی زن با عوامل مادی غرب برای ما می‌سازد میسر نمی شود، اظهار داشت: همانگونه که رئیس‌جمهور گفته ما نیازی به تبعیت از غرب نداریم، پس در این زمینه باید دست فمینیسم‌ها از دولت قطع شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
سرباز گمنام رهبرم...

سبک زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">