اقتصاد مقاومتی و رسالت رسانه
وقتی که صدا و سیما به خاطر دریافت پول بیشتر حتی حاضر می شود تبلیغ یک محصول نه تنها تجملی و لوکس بلکه از اساس دروغین و غیر واقعی را انجام دهد سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در چنین رسانه ای چیزی جز به سخره گرفتن مخاطب و اقتصاد مقاومتی نیست.
امروزه دیگر تبلیغات و آگهی های بازرگانی بخشی از برنامه های صدا و سیما نیست بلکه گویی برنامه های دیگر به بخشی از تبلیغات و پیامهای بازرگانی در صدا و سیما تبدیل شده است. برنامه آشپزی هدفش تبلیغ فلان مارک و کالاست ، برنامه ورزشی تنها ورزش همگانی را دویدن بر روی تردمیل می داند! حتی برنامه کودک و نوجوان نیز به هدف تبلیغ فلان مارک تولید محصولات خوراکی پخش می شود.
مادامی که پول پیامهای بازرگانی و تبلیغاتی در صدا و سیما همچون دم خروس نمایان است. قسم حضرت عباس برای توجه دادن مردم به اقتصاد مقاومتی نه تنها بی فایده است بلکه بلاشک تاثیر عکس نیز خواهد داشت.
برای مطالعه متن کامل آن به اینجا مراجعه نمایید.