رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

افسران - بیشتر از آن‌که به مسئولین چشم دوخته باشیم، منتظر بارانیم

این روزها کمتر کسی هست که از اوضاع و احوال خاکی مردم جنوب بی خبر باشد، از رسانه های دروغ پرداز غربی که لباس دلسوزی مردم مظلوم خوزستان و بوشهر را به تن کرده اند تا رسانه های داخلی و مسولین محترم پایتخت نشین پس از سال ها درگیری مردم جنوب با میهمانی گرد و غبار باور کرده اند اوضاع بحرانی است و شاید لازم باشد نیم نگاهی به ساکنین این مناطق هم انداخت .مرزنشینان صبوری که وقتی پای دردو دلشان بنشینی به قول خودشان به این بیت میرسی که "اگر دردم یکی بودی چه بودی!"

مردمی که پیش از این منابع غنی نفت و گازشان خانه های همه مردم کشور را روشن میکرد به جز خودشان و حالا که پس از سال ها لوله های گاز به خانه هایشان رسیده است بسیاریشان نمی توانند دو میلیون تومان خرج گازکشی بدهند و خود دست رد به آن می زنند، مردم مظلوم و زحمت کشی که آلودگی سنگین پایگاه های نفت و گاز را تحمل می کنند اما نوبت به کار که می رسد جایی برای آنان پیدا نمی شود و باید برای اشتغال فرزندان تحصیل کرده شان با اشک و آه به مدیران و مسولان التماس کنند چرا که مهندسین غیر بومی در الویت اند!

مردمان صبوری که به نداشتن آب آشامیدنی مناسب، گاز، کار، امکانات آموزشی، تفریحی عادت کرده اند و حالا چندسالی است که گردو غبار های گاه و بی گاه، هوای قابل تنفس را نیز از آن ها گرفته است. هیچ اغراق آمیز نیست که بگوییم زندگی مردم با وجود این میزان گرد و غبار تعطیل شده است و عملا تشکیل کارگروه های مختلف و سفر وزیر و وکیل دردی از دردهایشان را دوا نمی کند.

در اغلب شرایط به گونه ایی است که مردم حتی در صورت تعطیل بودن مدارس و ادارت نمی توانند از گرد و غبار کشنده شهر خارج فرار کنند چون میزان گردو غبار به حدی است که نه از طریق راه های زمینی و نه از طریق هوایی و نه از هیچ طریقی نمی توان از شهر خارج شد و مردم به جز محصور کردن خود در خانه هایی با در و پنجره بسته هیچ راهی ندارند.

مردم شهر کم کم از پاک کردن گرد و خاک از حیاط و در و دیوار خانه ها خسته شده اند و به دیدن خانه های خاک آلود خو عادت کرده اند اما خو کردن با گرد و خاکی که در درون ریه ها و چشم ها رسوب می کند به این سادگی نیست کافی است سری به بیمارستان ها و درمانگاه های کوچک شهرهای جنوبی کشور بزنید تا ببینید درصد قابل توجهی از ساکنین اهواز و شهرهای همسایه اش در استان بوشهر بخاطر گرد و غبار هر روزه به بیماری هایی چون عفونت ریه و انواع آلرژی ها مبتلا شده اند، مردم بیمار شده اند مسولین محترم و اگر نه همه ی این وضع، گوشه ای از حال و روز وخیماشان بخاطر بی تدبیری و بی توجهی شما است.

مردم بیشتر از آن که منتظر اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت و تمام مدت مسولین باشند منتظر باران هستند چرا که این روزهای خاکی آنقدر در تقویم هاشان پر رنگ بوده که دیگر رهایی از آن را به این سادگی ممکن نمی دانند.

حالا امروز، درست وقتی که گرد و غبار شدید از خوزستان رخت بربسته برخی از مسئولین دست به ابتکار زده اند .تصمیم گرفته اند به شهر خاک گرفته سفر کنند. باید دید این سفر دردی از دردهای مردم این سرزمین خاک گرفته درمان خواهد کرد یا خیر.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
فاطمه پرواز

خاک

نظرات  (۳)

۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۱ دلتنگ گل نرگس
خسته نباشى گلم!
قشنگ بود، ممنونم!
پاسخ:
سلام 
ممنون عزیزم قابلی نداشت ....
یاحق 

با سلام

 

وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید

منتظر مطالب خوب شما هستیم.

لینک مطلب شما :

 http://ghalameto.ir/news/6731/%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86%E2%80%8C%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85%D8%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85

هدیه سایت:

هر گاه خدا بخواهد بنده ای را خوار کند، دانش را از او دور سازد.  حضرت علی(ع)

با تشکر فراوان

مدیریت سایت قلم تو

 
وب عالی دارین خیلی عالی ...
افتخار میدین به منم سر بزنین


پاسخ:
ممنون از حضورتون ...چشم حتما خدمت میرسیم 
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">