رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

قضیه یک بام و دو هوا در دولت شما چقدر تکرارشدنی است!



منبع



به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های ایلام در آستانه سفر روحانی به این استان با انتشار نامه‌ای سرگشاده در غالب هشت بند عملکرد دولت تدبیر و امید را مورد انتقاد قرار داده و خواستار رسیدگی به موضوعات مطروحه از سوی بالاترین مقام دولت شدند.


متن این نامه به شرح زیر می باشد:


بسم اللـه بصیر هو علیم بذات الصدور

جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت حضرتعالی


این دوست داران دولت و ملت که همچون شما به فکر پیشرفت و سربلندی نظام هستند و به تأسی از فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «بگذارید دانشجو نقد کند، گاهی دانشجو چیزی را می بیند که مسئولین نمی بینند» با هدف نقد سازنده برای پیشرفت انقلاب اسلامی بر آن شدیم نکاتی را خدمت شما برادر بزرگوار و خادم ملت عرضه داریم که البته ممکن است به نظر حضرتعالی نابجا باشند هرچند که اگر ما آگاهی بیشتری نسبت به برخی از فعالیت های این دولت در حوزه سیاست داخلی و خارجی داشتیم و نیز مسئولین فعالیت ها و اقدامات خود را برای ملت شفاف می کردند به طور قطع میتوانستیم نقادانه تر عمل کنیم.


از آغاز فعالیت دولت یازدهم اقداماتی نابجا از جمله القای نامیدی در اذهان مردم توسط حضرتعالی، با مطرح کردن «خزانه خالی»، حضور افراد مسئله دار و نزدیک به فتنه 88 در کابینه یازدهم، اظهار نظرهای ضد فرهنگی منصوبین جنابعالی که اصالتاً فرهنگی نبودند، برخورد نابجا با رسانه های مکتوب منتقد شما که تعدادشان از  تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند، کشاندن مردم به صفوف سبد کالا و تبدیل کردن آنان به سوژه اهانت معاندان و بدخواهان نظام در حالی که شما با شعار تقویت عزت ملی پا به عرصه مدیریت دولت نهادید، مشاهده شد؛ اما بنا بر مصالحی از جمله نوپا بودن دولت و لزوم حمایت معنوی از آن، جهت تصحیح مسائل ذکر شده صبر و متانت پیشه کردیم اما از آنجا که خود را موظف به ادای دین دانسته، معتقدیم که نقد ابزاری برای رفع و اصلاح کاستی ها و سبب تقویت نقاط مثبت می باشد نکاتی را به شرح ذیل به استحضارتان میرسانیم:


موضوع اول؛

«کم سواد» و «عده معدود تغذیه شده» دانستن منتقدان توسط جنابعالی که کباده اعتدال می کشید پسندیده نیست؛ چرا که شعار شما این بود که به دانش آموزان اجازه دهید در انشاء شان به رئیس جمهور انتقاد کنند؛ اما زمانی که خطاهای تیم هسته ای خود را در معرض انتقاد نخبگان و بالاخص دانشجویان انقلابی این مرز و بوم دیدید فرمودید «چرا یک عده کم سواد بیایند حرف بزنند و انتقاد کنند!... آقای رئیس جمهور دوصد گفته چون «نیم کردار» نیست!!!


از سخنان شما چنین بر می آید که هرکسی با شماست نخبه و فرهیخته می باشد و هر آن کس که منتقد کارهای دولت باشد «بی سواد و بی منطق است»


جناب آقای رئیس جمهور شما با ادبیات اعتدال وارد عرصه مدیریت دولت شده اید و قرار بود کلید تدبیر شما تمام قفل های بسته را باز کند؛ اما متاسفانه ما در برخی دانشگاه های ایلام شاهد بازتاب متضاد شعار جنابعالی هستیم! بعنوان مثال؛ در برخی دانشگاه های ایلام شاهد برخوردهای سرکوبگرانه با منتقدین در همین چند ماه آغازین دولت شما بوده ایم و شنیده می شود برخی مسئولین عرصه فرهنگی دانشگاه های ایلام جنابعالی را یکی از خطوط قرمزی دانسته و نقد برخی عملکردهای دولتی را مصداق تضعیف نظام! میدانند در حالی که همان مسئولین نسبت به رفتارهای غیر اسلامی در برخی مراسمات که خود بانی آنها بوده اند حتی خم به ابرو نمی آورند!


جناب آقای رئیس جمهور! آیا انتقاد از عملکرد های برخی منتصبین جنابعالی مصداق تضعیف نظام است؛ اما رفتارهای غیر اسلامی و اهانت به برخی سران حکومت سبب تضعیف نظام اسلامی نیست؟


موضوع دوم؛

جناب آقای روحانی! اخیرا در اختتامیه جشنواره مطبوعات فرمودید: «معضل فساد یک معضل بزرگ است، فسادی که گوشه هایی از آن برای مردم بیان شده و گوشه های دیگر بعدا بیان می شود، چه کسی می تواند با این فساد بجنگد؟ تنها قوای مجریه و قضاییه؟ بزرگترین قدرتی که می تواند در این زمینه به میدان بیاید رسانه ها هستند، نام مفسدین و ویژه خواران نباید در جیب رئیس دستگاه اجرایی کشور باشد، نام این افراد باید بر سر زبان و بیان خبرنگاران ما قرار بگیرد».


در این خصوص از شما سوال می کنیم: چرا اسامی رانت خوارانی که اخیراً از رانت 2920 میلیارد تومانی بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن دولت تدبیر و امید به آنان، توسط یکی از نمایندگان مجلس پرده برداشته شد خبری نیست! در حالی که دیگر تجار باید ابتدا هزینه کالای مورد نظر را واریز کرده؛ سپس کالای خریداری شده را تحویل کنند. وزرا و منصوبین جنابعالی بر اساس چه معیار و ضابطه ای میلیاردها پول بی زبان بیت المال را به ویژه خواران اعطا کرده و در تفاهم نامه محرمانه فی مابین مقرر کرده اند، پس از دستیابی رانت خواران به سودهای کلان و معافیت های مالیاتی پول بیت المال را پس دهند!


آیا این رانت خواران که شنیده شده از بدهکاران کلان بانکی کشور می باشند جز ویژه خواران و مفاسد اقتصادی هستند یا اینکه مفاسد اقتصادی مد نظرتان که مدعی هستید اسامی شان بر سر زبانها بیفتد فقط کسانی هستند که با دولت شما ارتباطی نداشته باشند؟


جناب آقای رئیس جمهور از پرونده کرسنت و ویژه خواران آن چه خبر؟ لطفا اسامی مفسدان این پرونده را از جیب خارج کنید و بر سر زبان ها بیفکنید.


ضمنا جناب آقای رئیس جمهور این اظهارات به معنی بازگشت به روند اتهام پراکنی برخی دولتمردان قبلی است که اتفاقا این قبیل رفتار نیز در گفتگوی شما با بخش خبری شبکه دوم سیما در ایام انتخابات مورد انتقاد واقع شد، حال چگونه به روشی تمسک می ورزید که تا دیروز به نقد آن می پرداختید؟


به راستی اگر فردا رسانه ای مشاهده شود که نام مفسد اقتصادی را مطرح کند و از قضا نزدیکی با کابینه جنابعالی داشته باشد آیا تضمینی هست که آن رسانه را نیز بی سواد و مغرض ندانید یا آن را تکفیر نکنید؟


موضوع سوم؛

در اختتامیه جشنواره مطبوعات از آزادی جریان اطلاعات سخن راندید و فرمودید: «بگذاریم میدان قلم و بیان، میدان بازی باشد تا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود، ما باید واقعیت ها را برای مردم تبیین کنیم. برای آگاهی بیشتر مردم. برای گردش آزاد اطلاعات دست به دست هم دهیم و بدانیم اگر اطلاعات شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد، می توانیم به اهداف بلند و از جمله هدف آزادی و تعالی جامعه دست یابیم».


شما که دم از آزادی اطلاعات میزنید لطفا برای ملت توضیح دهید چگونه میشود فردی معتقد به آزادی اطلاعات باشد و دانستن وقایع را حق ملت بداند؛ اما در قضیه هسته ای آحاد ملت را در بایکوت اطلاعات قرار دهد؟ قضییه یک بام و دو هوا در دولت شما چقدر تکرار شدنی ست.


چرا به مردم که حق دارند بدانند این موضوع را نگفتید که؛ آمریکائیها مقرر کرده اند که ایران با وجود بدهی های آزاد شده تنها می تواند با چهار شرکت آمریکایی داد و ستد داشته کند؟ چرا برای مردم توضیح نمی دهید که آنان با محدود کردن معاملات ما با همین چهار شرکت هم عزت ما را خدشه دار کرده اند؛ هم اینکه بدنبال استعمار و وابسته کردن این نظام مقتدر به ایالت متحده هستند؟ آیا این دانستنی ها حق مردم نیست؟ آیا نباید ملت از خباثت استعمارگران مطلع شوند؟


موضوع چهارم؛

جناب آقای رئیس جمهور شما که در جمع خبرنگاران از منع اهانت به مقدسات سخن گفتید لطفا برای ما بیان کنید از آغاز دولت یازدهم به این سمت چه اتفاقی در عرصه فرهنگی دولت رخ داده که شاهد اهانت های بی روبه و رو به رشد رسانه ها به مقدسات هستیم؟ یک روز در روزنامه ای به مقام امیرمومنان(ع) اهانت می شود و روز دیگر احکام اسلامی به سخره گرفته می شوند، پس از آن فردی هتاک در تریبون علنی، تمام پایه های قانونی نظام جمهوری اسلامی را مورد فحاشی و اهانت قرار می دهد وحال شنیده شده هتاکین دیگری اسلام و قرآن را دروغین شمرده و متقاضیند که ما کتابی غیر از قرآن برای خود بیاوریم.


جناب آقای روحانی سالی که نکوست از بهارش پیداست! مبادا خدای ناکرده این اتفاقات پازل وار کنار هم قرار گیرند و مجددا روند اهانت به اسلام و انقلاب که در دوران تیره اصلاحات شاهد آن بودیم تکرار شود.


جناب آقای روحانی شما هم در کسوت و هم اسماً «روحانی» هستید، اهانت به اسلام زیر پرچم روحانیت چه توجیهی میتواند داشته باشد؟


موضوع پنجم؛

جناب آقای روحانی از روز آغازین دولت یازدهم شاهد سبقت وزرا و دست اندرکاران کابینه جنابعالی نسبت به رکورد زنی در استفاده از شبکه های مجازی فیلتر شده هستیم و این کارناوال سبقت تا به حدی رسیده است که برخی سیاسیون دولت یازدهم حتی پیتزا خوردن و غذا میل کردنشان را نیز برای اهالی این فضا شرح داده اند.(!)


عطش دولتمردان کابینه تدبیر و امید نسبت به فضای مجازی فقط به حضور در این فضاها محدود نشده است؛ بلکه این عطش به دغدغه اصلی مدیران جنابعالی در رفع فیلترینگ این فضاها مبدل شده و رفتار آنها در اهتمام به این موضوع به حدی است که گویی تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم برطرف شده و فقط یک مشکل باقی مانده است که آنهم فیلترینگ فضاهای مجازیست.


همچنین مشاهده شده برخی اعضای دولت برای اجرای برنامه هایشان اقدام به نظرسنجی از کاربران فضای مجازی می کنند حال سوال اصلی اینجاست که کاربران فضای مجازی در ایران چند درصد از توده مردم و بالاخص توده مستضعف مردم را تشکیل می دهند که این فضا توسط دولتمردان به شاخصی معتبر برای تعیین رویکردها و سیاست های مجموعه های زیربط شان مبدل شده است؟


به راستی در بحبوحه ای که یکی از توصیه های موکد شورای روابط خارجی آمریکا به اوباما «آموزش دور زدن فیلترینگ و پارازیت ماهواره ای به ایرانیان می باشد» چرا دولتمردان کابینه حضرتعالی نیز تمام هم و غم شان را تحقق رفع فیلترینگ و شکستن محدودیت ماهواره ای می دانند؟


موضوع ششم؛

در اولین نشست خبری تان با خبرنگاران پس از انتخابات، در پاسخ به سوالی مبنی بر قلع و قمع شدن مدیران دولت قبلی توسط شما، بیان نمودید «من گفتم کلید دارم، نه داس!» همچنین در بحبوحه مناظرات انتخاباتی تغییرات اتوبوسی دولت قبل از خود را به نقد کشیده و از این رویه گلایه کردید.


در حالی که در همین مدت کمتر از یکسال عملکرد دولت تدبیر و امید داس دروگر دولتتان بیش از 3000 نفر از مدیران را درو کرده است که از این رویه مشخص گردید حضرتعالی درست گفتید؛ تغییرات مدیریتی اتوبوسی اشتباه و نکوهیده است؛ بلکه برای این تغییرات و عزل و نصب های مدیریتی  در دولت حضرتعالی باید از حمل و نقل راه آهنی و قطاری بهره جست.


موضوع هفتم:

آقای رئیس جمهور از آغاز بکار دولت جنابعالی تا کنون چند مرتبه هیاتی از اتحادیه اروپا به ایران به منظورهای مختلفی از جمله گفتگو پیرامون مسائل هسته ای سفر کرده اند که در هر دو سفر شاهد رفتارهای مداخله جویانه ای که هیچ ارتباطی با آنان نداشته ایم از جمله دیدار هئیت پارلمانی اروپا و دیدار کاترین اشتون با برخی محکومین فتنه 88 بودیم.


در این خصوص شاهد موضع گیری های عجیب و غیر مسئولانه ای از سوی اعضای کابینه جنابعالی بوده ایم از جمله اینکه « ما از این دیدارها بی خبر بوده ایم» ،«کسی با ما هماهنگ نکرد» و در آخر، اصل قضیه یعنی دخالت اجنبی ها در امورات داخلی کشور در انبوهی از فرافکنی ها بی جواب ماند.


جناب آقای روحانی آیا قرار است در آینده نیز از این اتفاقات غیر مدبرانه رخ دهد؟ آیا قرار است در طول چهار سال سکانداری جنابعالی بعنوان رئیس جمهور در پس هر اتفاق ناخوشایندی شاهد بازی های دوران کودکی «کی بود کی بود؟ من نبودم» باشیم!


آقای روحانی! شما یک حقوقدان هستید و بهتر از هر کسی میدانید محکومین فتنه 88 در دستگاه قضایی و طبق همان قوانین که جنابعالی حقوق آنرا خوانده اید محکوم شده اند، چرا باید هیئت هایی از دشمنان این انقلاب به دیدار آنها آمده و دوباره در تنور فتنه این افراد بدمند و هیزم بر آتش شان نهند؟


چرا بجای اینگونه فرافکنی ها شاهد موضع گیری قاطعانه در مقابل اینگونه حرکات دزدانه نبودیم، اگر نه اینکه جنابعالی معتقد به حرکت در مسیر قانون هستید؟


موضوع هشتم:

جناب آقای روحانی تجربه قبلی شما پیرامون مذاکرات هسته ای که نتیجه آن توقف پیشرفت هسته ای کشور و ملقب شدن جمهوری اسلامی ایران به محور شرارت در منطقه گردید این نکته را به همگان ثابت نمود که در قضیه هسته ای بی اعتمادی از طرف مقابل است، حال با ارجاع به آن پیشینه تاریخی تیم مذاکره کننده هسته ای طبق چه معادله ای مسیر منتهی به بن بست گذشته را در پیش گرفته اند؟ طبق فرمایش امام صادق: مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.


آقای رئیس جمهور تکلیف هزینه های صرف شده جهت به بار نشستن صنعت حیاتی هسته ای کشور، تحمل رنج ها و مشقت های این مسیر توسط ملت مظلوم و بالاتر از آنها خون های مقدس بر زمین ریخته شده دانشمندان هسته ای کشور چه خواهد شد؟


جناب آقای روحانی تعهد به اکسید کردن اورانیوم 20 درصد، تعطیلی مجتمع آب سنگین اراک و موضوعات دیگر نه تنها پیشرفت و پیروزی نیست؛ بلکه خالی شدن دستان تیم مذاکره کننده در دور بعدی گفتگوها می باشد که به طرف مقابل جرأت ورود به حوزه های نظامی و همچنین دخالت در امورات داخلی و سیاست خارجی کشور را داده است. 


جناب آقای رئیس جمهور


در خصوص مسائلی که در بستر فرهنگی و سیاست خارجه همچنین در حوزه علوم تربیتی دولت تدبیر و امید در حال رخداد هست، نیز تذکراتی وجود دارد که جداگانه و در آینده به حضورتان خواهیم رساند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
سرباز گمنام رهبرم...

حسن روحانی

دولت تدبیر و امید

سیاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">