رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه


منبع



به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، حاجیها شب گذشته در دانشگاه پیام نور نکا با ارائه تعریفی از شبیخون فرهنگی به تبیین ابعاد و مصادیق آن پرداخت.
 
وی ادامه داد: ماهواره یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بوده که عمدتا آسیب هایی را در جامعه به دنبال دارد که گسترده است.
 
مدیرگروه معارف دانشگاه پیام‌نور مازندران با بیان اینکه اثرات مخرب ماهواره در جامعه فراگیر است، افزود: از آنجا که ماهواره یک رسانه دیداری و شنیداری به شمار می رود، تاثیرش روی اذهان زیاد است.
 
حاجیها با اشاره به اینکه ماهواره بر روی اجتماع و فرهنگ تاثیر می گذارد، بیان داشت: می توان گفت مهمترین تاثیری که ماهواره دارد، هویت زدایی است و جامعه هدف در این مورد جوانان و نوجوانان هستند که به عنوان سرمایه های اجتماعی و آینده سازان محسوب می شوند.
 
وی به ایجاد شبکه های ماهواری فارسی زبان اشاره کرد و افزود: این شبکه های ماهواره ای در سال 1360 دو شبکه و در سال 1392 به 143 شبکه گسترش یافت که هر کدام دارای برنامه مشخص و با اهداف از پیش طراحی شده هستند.
 
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز ساری افزود: بخشی از این شبکه ها به ترویج ادیانی مانند زرتشت، مسحیت و ترویج فرقه‌هایی چون بهاییت و شیطان پرستی می پردازند و برخی دیگر اخبار مربوط به ایران را پوشش می دهند و مهمتر از همه، شبکه‌هایی هستند که بنیان خانواده های ایرانی را مورد هجمه و هدف تبلیغاتی قرار دادند؛ به طوری که آمارها نشان می دهد از شروع برنامه های فارسی وان و جم تی آمار فساد، جرایم اخلاقی و بدحجابی به سبک این برنامه ها، افزایش پیدا کرده و این مسئله تا جایی پیش رفت که سبک زندگی و پوشش در حال دگرگونی است.
 
حاجیها با بیان اینکه هجوم و برنامه ریزی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان غربی همچون فارسی وان، جم تی وی و من و تو بر سست کردن بنیان خانواده و ترویج فساد استوار است، گفت: برنامه های ماهواره ای از قبیل فارسی وان ناموس و شرف خانواده ها را از بین می برند و در جهت تشویق جوانان به عشق بازی، شراب خواری و شیطان پرستی فعالیت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شبکه های فارسی زبان یک برنامه سازماندهی شده صهیونیستی غربی است که با پول صهیونیست ها و برنامه‌ریزی دشمنان ما در قالب تهاجم و استحاله فرهنگی فعالیت می کند، گفت: چه چیز بدتر از این است که شبکه ای با قصد کشاندن زنان و مردان به گناه و ترویج رفیق یابی در خانواده ها فعالیت کند و خانواده ها بی توجه باشند.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
سرباز گمنام رهبرم...

تهاجم فرهنگی و جنگ نرم

سیاسی

نظرات  (۱)

اما ما نمیفهمیمممممممم..

نمیخواهیم بفهمیم..
خدا لعنتشون کنه..
پاسخ:
ممنون از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">