رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

پاسخ انقلابی مهمانان و صفارهرندی به سخنان زیباکلام/ بادکنک‎های بنفش خبرساز!


منبع

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، نیم ساعت از شروع رسمی مراسم (جشن یک سالگی دکتر سلام)گذاشته بود که نوبت به سخنرانی صادق زیباکلام رسید تعداد زیادی از حضار زیباکلام را با شعار مرگ بر اسرائیل همراهی کردند زیباکلام پشت تریبون با اشاره به خوشحالی مهمانان از ترکیدن بادکنک‌های بنفشی که جزو دکور مراسم بودند گفت:‌ کاش من می‌دانستم چرا شما از چهار تا بادکنک بنفش می ترسید در حالی که از گوشه و کنار سالن عده‌ای پاسخ زیباکلام را با گفتن جملاتی مثل ما از آمریکا نمی‌ترسیم می دادند صدری نیا مجری برنامه میکروفن به دست روی سن آمد و ضمن اینکه به شوخی از مهمانان خواست ظرفیت‌های خود را آزاد نکنند در پاسخ به زیباکلام گفت ما که نمی‌ترسیم آنها می‌ترسند که می‌ترکند.
 
وی در ادامه به اشعار رضا احسان پور نیز اشاره کرد و گفت: خوب بود این شاعران‌مان زمانی که از دوره احمدی نژاد صحبت می‌کرد بحث هاله نور و معجزه هزاره سوم را هم در اشعارش می‌آورد.
 
هر قسمت از صحبت‌های زیباکلام با واکنش از سوی حاضرین مواجه می‌شد.
 
زمانی که در توضیحاتی راجع به فیلمی که از اتاق وی پخش شده بود شعری را که روی قاب عکس دادگاه متهمین فتنه نوشته شده بود بازخوانی کرد و با اشاره به جمعیت گفت: سبزها یا به قول شما فتنه‌گر جمعیت شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و هنگامی که گفت: بگذارید عباسی از سالن خارج شود بعد صحبت وی را راجع به نقد را نادیده بگیرید حاضرین با شعار عباسی دوستت داریم به این سخنان واکنش نشان دادند.
 
در انتها زیباکلام با قطع کردن سخنان مجری برنامه که جمعیت را به آرامش دعوت می‌کرد گفت: از این جمع نباید انتظار رفتار دموکراتیک داشته باشید و بعد با گفتن این جمله که امیدوارم خدا به همه ما شهامت دانستن اهدا کند جایگاه را ترک کرد.
 
در حالی که لحظاتی قبل مهندس غرضی وارد سالن شده بود صفارهرندی روی سن رفت.
 
وی درباره مجموعه دکتر سلام گفت: سیاستی که خودش بسیار زمخت است خوب است که در قالب مجالسی این چنین شاد و جوانانه قرار بگیرد.
 
وی سپس با اشاره غیر مستقیم به صحبت‌های زیباکلام گفت: من هفت سال در دانشگاه با سبزها سر و کار داشتم و آنها را خوب می شناسم البته به فتوت و جوانمردی این جمع احترام می‌گذارم اما جریان جریانی بود که به قول مسلمان‌ها فتنه بود.
 
این قسمت از صحبت‌های هرندی با تکیه بر جمله به قول مسلمان‌ها در مقابل زیباکلام که با اشاره به جمعیت گفته بود به قول شما با تشویق بی امان مهمانان مواجه شد.
 
هرندی افزود: ما باید شرایطی را رقم بزنیم تا به تکرار آن واقعه کمک نکنیم. صدای احسنت حاضرین تاییدی بر حرف‌های هرندی بود.
 
وحید جلیلی در حالی که در دو ساعت و نیم از آغاز رسمی مراسم می‌گذشت وارد سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا شد.
 
کمی بعد به طور ناگهانی چندین فشفه بزرگ که در زیر سن کار گذاشته بود شروع به کار کردند و دود و آتش زیادی سالن را پر کرد.
 
این حرکت که ظاهرا بدون هماهنگی اجرا شده بود عده‌ای را ترساند و مجری راجع به آن گفت: درست است که این مراسم قرار است سوپرایرز داشته باشد اما لطفا مجری را هم در جریان سوپرایزها بگذارید.
 
قسمت بعدی جشن یکسالگی دکتر سلام اجرای تئاتری راجع به مسائل دانشجویی توسط سه هنرمند بود.
 
یکی از نقش‌آفرینان این تئاتر محمد بحرانی صداپیشه شخصیت ببعی و همساده در مجموعه کلاه قرمزی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">