رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

مدعیان نقد پذیری در دانشگاه حتی فرصت انتقاد را هم نمی‌دهند


منبع

سیدسجاد موسوی، دبیر تشکیلاتی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه سیستان و بلوچستان و ممانعت برای حضور جمعی از فعالان دانشجویی در مراسم، همچنین جلوگیری از سخنرانی این دانشجویان در مقابل رئیس جمهور گفت: در دیداری که قرار است امروز از سوی دانشجویان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور صورت گیرد در سالنی هزار نفره انجام می‌شود که به هر کدام از تشکل‌های دانشجویی از جمله جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و کانون‌های دانشجویی سهمیه پنج نفری تعلق گرفته بود.

 

وی با اشاره به فضای خاص امنیتی حاکم در برنامه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه سیستان خاطر نشان کرد: قرار شد تا هر کدام از فعالان دانشجویی مشخصات شناسنامه‌ای از جمله نام پدر، کد ملی به اضافه عکس را برای حضور در مراسم ارائه دهند اما در ادامه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اجازه صحبت کردن خواستند و در تماسی که با آنان از سوی مسئولان صورت گرفت به شکل کلی حضور و بیان مطالب از سوی دانشجویان در این برنامه لغو شد.

 

اما نکته جالب توجه این است که ۱۷ نفر از دانشجویان انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها در برنامه امروز حضور دارند و به نظر می‌رسد جز اساتید و کارمندان افراد دیگری در برنامه امروز حضور ندارند اما با توجه به اینکه سهمیه حضور دانشجویان لغو شده این سوال مطرح است که مسئولان چه کسانی را جایگزین دانشجویان در برنامه امروز خواهند کرد.


موسوی با انتقاد از عملکرد مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان، حضور نداشتن دانشجویان در برنامه سخنرانی امروز رئیس جمهور در دانشگاه سیستان را مشابه حضور رئیس جمهور و عدم اظهارنظر دانشجویان در دانشگاه بهشتی تهران دانست و گفت: به نظر می‌رسد رئیس جمهور اسیر چاپلوسی اطرافیانش شده و حلقه بسته و محدودی در اطراف رئیس جمهور وجود دارندکه فضا را به نحوی پیش می‌برند تا فقط بله قربانگویی شنیده شود و کلامی انتقادی به گوش رئیس جمهور نرسد و در این زمینه افرادی که مدعی آزادی بیان در دانشگاه‌ها بودند همچنین شعار برداشتن دانشجوی ستاره‌دار را سر می‌دادند امروز دانشگاه را مانند پادگان نظامی کردند و باعث ایجاد فضای رعب‌آور در دانشگاه شدند.


دبیر تشکیلاتی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه ابراز داشت: ‌ مسئولان دولتی ما پای سخنان شرمن بی‌آبرو نشسته‌اند همچنین پای میز مذاکرات نیز رفتند اما جای تعجب دارد چرا امروز تحمل شنیدن سخنان دانشجویان را به عنوان منتقدان داخلی را ندارند در صورتی که ما مشروعیت رئیس جمهور را زیر سوال نبرده‌ایم و مانند اوباما به رئیس جمهور توهین نکرده‌ایم.

 

موسوی در پایان گفت: سیاست سوءظن به جریان دانشجویی و از سویی دیگر اعتماد به جریان غرب یک سیاست زشت است که دولت انتخاب کرده و به جای سیاست لبخند در برابر دشمنان ما اتخاذ نموده است این سیاست باید منطبق بر جریان داخلی باشد در صورتی که مسئولان انتقادات داخلی را برنمی‌تابند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
سرباز گمنام رهبرم...

روحانی مچکریم

دولت تدبیر و امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">