رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

مراسم استقبال از رییس جمهور که به بهانه ی سومین سفر استانی دولت تدبیر و امید در شهر زاهدان برگزار شد، همراه با حواشی زیادی از جمله حضور کمرنگ مردم در استقبال از رییس جمهور بود.


به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو» از زاهدان، مراسم استقبال از رئیس جمهور که به بهانه سومین سفراستانی دولت تدبیر و امید در شهر زاهدان برگزار شده بود، همراه با حواشی زیادی از جمله حضور کمرنگ مردم در استقبال از رئیس جمهور بود که نسبت به سفرهای استانی دولت قبل مخصوصا در میان بانوان با استقبال کمتری روبرو شده بود.

 

از حاشیه های دیگر این مراسم می توان به حضور رضا رشیدپور اشاره کرد که به همراه رئیس جمهور آمد و شعار «دکتر کلید رو رو کن، دنیا رو زیر و رو کن» را سر داد؛ البته لازم به ذکر است که ایشان با زور میکروفن را از دست مجری گرفت و خود اجرای برنامه را انجام داد و مجری بومی که از قبل برای این مراسم برنامه ریزی شده بود بسیار از این حرکت ناراحت بود.

 

یکی دیگر از حاشیه های این مراسم نارضایتی مسافرانی بود که به دلیل بسته بودن بلوار فرودگاه مسیر حدود یک کیلومتری را به همراه چمدان خود پیاده طی کردند که در مراسمات مشابه سال های قبل برای همین مسئله اتوبوس‌هایی برای رساندن مسافران تعبیه می شده است.

 

از حاشیه های دیگر این مراسم می توان به غیبت شهریاری، نماینده شهر زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در مراسم استقبال نام برد که هنوز دلیل آن مشخص نیست؛ البته مشاهده خلوت بودن جایگاه مهمان ویژه خود می تواند حرف های زیادی را بزند.

 

اما شاید مهمترین حاشیه این مراسم حضور فراوان طلاب مسجد مکی زاهدان بود که با دستور جناب مولوی صورت گرفته بود؛ زیرا جناب مولوی چند روز قبل در یکی از مصاحبه هایش از همه خواسته بود تا برای استقبال از رئیس جمهور حضور پیدا کنند و حتی کسانی که قصد مسافرت در این تاریخ را داشتند منع کرده بود.

 

حضور این قشر از افراد تاثیر فراوانی بر جمعیت حاضر در مراسم داشت؛ اما چیزی که به نظر می رسید این بود که این افراد که برای استقبال از روحانی آمده بودند وظیفه دیگری را نیز دنبال می کردند و آن تبلیغ برای عبدالحمید بود.

 

در حاشیه این مراسم پلاکاردهایی در حمایت از جناب مولوی در دست این افراد بود که بر روی آنها شعار «آزاد مرد عصر مولوی عبدالحمید» نوشته بود و یا بر روی پرچم های ایران نوشته بودند: «شیخ الاسلام مولوی عبدالحمید» که به نظر می رسید آنها برای این مراسم از قبل برنامه ریزی کرده بودند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
سرباز گمنام رهبرم...

دولت تدبیر و امید

دکتر روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">