رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

مسئولان پاسخ دهند چرا سخنرانی نبویان در دانشگاه علامه لغو شد؟

منبع

مرتضی کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره لغو سخنرانی حجت‌الاسلام نبویان در دانشگاه علامه طباطبایی در 26 فروردین از سوی مسئولان این دانشگاه گفت: درخواست حضور و سخنرانی سیدمحمود نبویان در دانشگاه علامه طباطبایی از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری مراسم به مسئولان دانشگاه ارائه شده بود که یک روز قبل از شروع مراسم، شورای نظارت دانشگاه اعلام کرد که این برنامه باید به صورت مناظره برگزار شود؛ وقتی دلیل این امر را از سوی مسئولان جویا شدیم، معاون فرهنگی دانشگاه تاکید کرد که این برنامه نباید به صورت سخنرانی برگزار شود؛ به نظر می‌رسید که مسئولان دانشگاه مخالف سخنرانی وی در دانشگاه علامه بودند، در صورتی که ما در گذشته از موافقان توافقنامه ژنو برای حضور دعوت کردیم، اما آنان از حضور در برنامه امتناع کرده بودند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه شورای نظارت دانشگاه حق تعیین نوع برنامه به صورت سخنرانی یا مناظره را ندارد، ابراز داشت: سوالی که برای ما ایجاد شده این است که چرا یک روز قبل از شروع برنامه از ما درخواست شده تا اجرای برنامه به صورت مناظره صورت بگیرد و اساساً چرا این برنامه از سوی مسئولان دانشگاه علامه لغو شد.
 
وی با بیان اینکه چرا وقتی فردی می‌خواهد به صورت منصفانه در فضای آزاداندیشی و نظریه‌پردازی دانشگاه، مذاکرات ژنو را نقد کند، اجازه این کار از سوی مسئولان دانشگاه علامه به دانشجویان داده نمی‌شود، گفت: چرا اجازه ورود آقای نبویان به دانشگاه علامه داده نشد؟ این نماینده مجلس نیز بابت این موضوع معترض است.
 
کرمی در پایان ابراز داشت: آقای نبویان در دانشگاه‌های مختلف درباره توافقنامه ژنو  صحبت کرده، حتی قرار است هفته آینده سخنگوی سازمان انرژی اتمی در دانشکده ادبیات دانشگاه حقوق سخنرانی کند، اما چگونه می‌شود که این رفتار متناقض در اجازه سخنرانی از سوی مسئولان دیده می‌شود و این در حالی است که یکی از شعارهای تبلیغاتی دولت یازدهم نقد منصفانه و آزادی اندیشه بود، اما با گذشتن هفت ماه از دولت جدید هنوز به منتقدان دولت اجازه حضور در دانشگاه داده نمی‌شود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
سرباز گمنام رهبرم...

روحانی مچکریم

دولت تدبیر و امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">