رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه


منبع


گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ چند روزی است که با قطعی شدن سفر روحانی به سیستان و بلوچستان برخی حرف و حدیث ها مبنی بر برنامه سفر رئیس جمهور و دیدارهای وی بر سر زبان ها افتاده است. یکی از این حرف و حدیث ها که این روزها بسیار در مورد آن صحبت به میان می آید، پیش بینی در مورد دیدار وی با مولوی عبدالحمید است.
 

جناب مولوی که در ماجرای پرابهام آزادی مرزبانان توانسته بود نقش آفرینی بزرگی را انجام دهد، این روزها خود را برای استقبال از رئیس جمهور آماده می کند؛ به طوریکه وی در آخرین سخنان خود مردم را برای استقبال گسترده از رئیس جمهور دعوت به حضور کرده  و حتی گفته کسانی که می خواهند مسافرت بروند، برای استقبال از رئیس جمهور بمانند که این موضوع نشان از عطش فراوان جناب مولوی برای دیدار با روحانی دارد.


اما سوالی که در این میان مطرح می شود، این است که با وجود آنکه مردم استان سیستان و بلوجستان به دلیل ابهامات ماجرای مذاکرات و سخنان بعدی عبدالحمید، بسیار نگران و ناراضی هستند، آیا روحانی دیداری را با جناب مولوی خواهد داشت؟!
 

جناب مولوی در جریان مذاکرات گذشته که با گروهک تروریستی صورت گرفته بود، قول هایی مبنی بر دادن امان نامه به اعضای گروهک را به میان آورده بود. او در مصاحبه ای که پس از آزادی مرزبانان داشته است، اینگونه می گوید: «به آن ها تاکید کرده بودم که اگر به دنبال امان نامه برای برخی از چهره های خود هستند ما می توانیم زمینه را فراهم کنیم و مسئولان مربوطه هم برای همکاری مهیا هستند».


این صحبت وی موجی از نگرانی و  اعتراض را در میان مردم زخم دیده این استان بوجود آورد؛ زیرا این امان نامه به کسانی داده می‌شود که دستانشان به خون صدها انسان بی گناه آلوده است. البته این تنها بعد پرابهام و نگران کننده ماجرا نبود؛ زیرا جناب مولوی در سخنان خود خطاب به تروریست ها اینگونه گفته که «خشونت راه رسیدن به هدف نیست».

 

به نظر می رسد جناب مولوی با هدفی که این گروهک تروریستی دنبال می کند مشکلی ندارد و تنها در انتخاب مسیر اختلاف دارند. البته عبدالحمید هیچگاه از این گروهک تروریستی اعلام برائت نکرد و حتی در مورد آن ها می گوید: «ما برای گروگان‌گیران دعای هدایت می‌کنیم و معتقدیم که اعضای این گروه و سایر مخالفان که صحبت و مشکلی دارند، باید به گفتمان که بهترین راه‌حل است، ‌روی بیاورند» و حتی در ادامه خطاب به مسئولان می گوید: «متقابلا مسئولان نیز از همین طریق اقدام به حل مشکلات و مسائل کنند».
 

البته وی فتنه سوریه را نیز انقلاب دانسته و تروریست های وهابی و تکفیری را مردم مظلوم سوریه می خواند؟! و حتی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه خطاب به مسئولان نظام می گوید: «در رابطه با تحولات سوریه بنده از این تریبون مختصر توصیه خیرخواهانه ای داشتم و آن اینکه با توجه به اینکه بخش اعظم خاک سوریه در کنترل مخالفان بوده و اکثریت قریب به اتفاق دنیا مخالفان آقای بشار اسد را به رسمیت شناخته اند و حتی مقامات روسیه نیز بر این نکته اذعان کرده اند که مخالفان به پیروزی نزدیک هستند و روزهای زیادی به پایان حکومت فعلی نمانده است؛ بنابراین توصیه بنده به مقامات جمهوری اسلامی آن است که برای جلوگیری از خونریزی و قتل عام بیشتر زنان و کودکان در سوریه، پادرمیانی کرده و خواستار کناره گیری آقای بشار اسد و توقف کشتار و تخریب بیشتر زندگی مردم سوریه از سوی وی شوند».


البته جناب مولوی که در عین آزادی، نظام را به تبعیض متهم می کنند، هیچگاه نگفته که چگونه شاگردی که در حوزه علمیه و مکتب وی تحصیل کرده است، جلیقه انتحاری به خود می بندد و خود را در خانه خدا و در میان ده ها انسان بی گناه منفجر می کند؟ و یا نمی‌گوید که چگونه حوزه علمیه تحت حمایتشان محلی برای رفت و آمد وهابی ها و به خانه ای امن برای آن ها تبدیل شده است؟

 

حال باید دید که روحانی کدام گزینه را انتخاب می کند و به دیدار چه کسانی می رود!؟ آیا به دیدار خانواده های زخم خورده و مظلوم شهدای این استان می رود که عزیزانشان به دست تروریست ها پرپر شده و به شهادت رسیدند و یا به دیدار جناب مولوی می رود که خواستار اعطای امان نامه به همین تروریست ها است.

 

باید منتظر ماند و دید که رئیس جمهور کدام گزینه را انتخاب می کند.
 


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">