رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه

۲ مطلب در ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

انشا / قسمت سیزدهم: ساپورت :D

ساپورت


و این انشایی است برای دوران روحانی مچکریم...


۳۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷
سرباز گمنام رهبرم...
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ

★یا من یا هیچکس(سیاستمدار)★


سیاستمدلر


یا من یا هیچ کس(سیاستمدار)


معلم انشا گفت:


بنویسید میخواهید درآینده چکاره شوید؟


و اونوشت....


سیاستمدار!


درس خواند و درس خواند و درس خواند...


بالاخره موفق به اخذ درجه دکتری ازدانشگاه علوم سیاسی شد!


حالافقط مانده


خودش را به دیگران ثابت کند...


وازآن جایی که یاد گرفته بود


سیاست مادر و پدر نمیشناسد


پدر و مادرش را انداخت خانه ی سالمندان!


منبع:یا من یا هیچکس


برای دیدن عکس  بااندازه واقعی برروی عکس کلیک کنید


قسمت1:یا من یا هیچکس (قرن 21)


قسمت2:یا من یا هیچکس


قسمت3:یا من یا هیچکس (سیاستمدار)


قسمت4:یا من یا هیچکس (معروف شدن)


قسمت5:یا من یا هیچکس (همیشه و همه جا ازهمه بالاتر)


قسمت6:یا من یا هیچکس (سگ جهنم)


قسمت7:یا من یا هیچکس (اَگر)

۱۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۵
زهرا عزیزی