رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه
دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ

اعجاز


تعدادی از دانشمندان جمع شدند تا با تحقیق در متن قرآن ؛ خطا و اشتباهی در آن بیابند و به این ترتیب قرآن را رد کنند!!!!.

لذا بسیار در متن قرآن و کلمات آن دقت کردند تا اینکه به این آیه رسیدند که در مورد داستان حضرت سلیمان است که وقتی مورچه ای لشکر حضرت سلیمان را میبیند به سایر مورچه ها میگوید :پناه بگیرید تا لشکر سلیمان شما را خرد نکنند (لا یحطمنکم) در حالى که :

 این کلمه با مصدر (تحطیم = خرد شدن شیشه) در زبان عربی فقط در مورد شیشه به کار میرود اما مورچه ها آن را درباره ی خود بکار برده اند.!!!

پس این اشکالی است که میتوان به متن قرآن گرفت !!!!

بعد از آن یک دانشمند استرالیایی در تحقیقات علمی خود کشف کرد که:بیش از 75 درصد از غشای خارجی بدن مورچه ها را شیشه تشکیل میدهد و با کشف این معجزه قرآن بلافاصله به اسلام ایمان آورد و مسلمان شدنش را اعلام نمود....

ا

نتشاردهید به افتخار قرآن

منبع : حاصل شنید هاى من از افراد اهل فن در این باره

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۲۶
محمدی

اعجاز

نظرات  (۵)

ممنون از مطلبت
پاسخ:
خواهش مى کنم.
   ممنونم از توجه تون!
سلام ! 
عجب منبع قابل اطمینانی :)
اینترنت هم شد منبع ؟! 
پاسخ:
سلام علیکم نویسنده مطلب اعجاز وبلاگ رزمنده مجازى هستم!

من از شما در درج اینگونه مطالب مقید ترم! این مطلب رو از یه نفرکه اهل فن و تخصص دراین امور و دبیر کارکشته ى دین و زندگى است شنیدم!و باهمین سند اون رو درج کردم!فقط چون اون شب که داشتم مطلب رو میزدم خسته بودم ندونستم منبع چى بزنم زدم حاصل وب گردى هاى من!اما دیدم نه بعضیا رو از جمله شما به فکرفرو برده حالا اسم منبعش عوض مى کنم ، ببخشیدمقصرمن بودم که چنین منبعى ذکر کردم ، اما نباید شما هم اینقد کم لطف نسبت به بلاگ ما نظر بزارید!



باران آبرویم را خرید

شبیه مردی که گریه نمیکند

به خانه برگشتم
http://brokenangel.blog.ir/

باران آبرویم را خرید

شبیه مردی که گریه نمیکند

به خانه برگشتم
http://brokenangel.blog.ir/
پاسخ:
سلام علیکم !
سپاس گزارم از حظورتون.
سلام سایت بسیار بسیار زیبایی دارید.

امیدوارم از وبلاگ ماهم بازدید بفرمایید.
پاسخ:
سلام علیکم ! 
بله حتما سر میزنیم!
سپاس گزارم از حظورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">