رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

من همه‌ى دغدغه‌ام اين است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ايران مشغول چنين حرکت عظيمى هستيم.
تاريخچه‌ى اين دويست سال اخير را بخوانيد و ببينيد چه حوادثى بر اين کشور گذشته است...
امام خامنه اي

مشخصات بلاگ
رزمنـده مجـآزی - کرمانشاه

من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم.
تاریخچه‌ى این دویست سال اخیر را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است...
امام خامنه ای


کلام مولا علي عليه السلام-5

نماز، موجب نزديکي هر پارسايي به خداست و حج ، جهاد هر ناتوان است. هر چيزي زکاتي دارد و زکات تن، روزه و جهاد زن، نيکو شوهر داري است.حکمت 136 / نهج البلاغه



مسابقه نهج البلاغه

وصيت نامه شهدا

نام شهيد : شهيد حميد رشيدي خدا را شکر کنيد که در اين عمري که از خدا گرفتيد شاهد چنين تحول عظيمي بوديد قدر اين انقلاب را بدانيد و از آن مراقبت کنيد. به متاع قليل دنيا دل نبنديد که شما را منحرف و بر زمين مي زند. .

آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۷ - Sarah Az
    جالبه


منبع


ˈمحمد وکیلیˈ روز شنبه در جمع مدیران استانداری سمنان تصریح کرد: در سال 93 باید از سرمایه گذاری کرده حمایت و تولید را ارزش بدانیم.

وی با اشار به واژه های اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی در شعار سال 93 گفت: اگر هر یک از این واژه ها در جامعه عملیاتی شده و تحقق یابد، می تواند یک جامعه را به حرکت درآورد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید با تلاش و تحقق سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب در اقتصاد مقاومتی، اقتصاد اسلامی را در برابر سایر اقتصادهای مطرح دردنیا ارائه کنیم.

وکیلی اقتصاد مقاومتی را بر گرفته از اقتصاد اسلامی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی مبتنی بر توان جوانان، داشته ها و امکانات داخلی و رهایی از اقتصاد تک محصولی نفت است.

وی معادن غنی، آب و هوا، جاذبه های گردشگری،صنعت و تولید را از مهمترین توانمندی های اقتصادی کشور برشمرد و افزود: اقتصاد متکی بر فرهنگ شتاب می گیرد و باید اقتصاد را با توجه به مسایل فرهنگی تبیین کنیم و الگوهای مصرف و تولید را از فرهنگ بگیریم.

استاندار سمنان توجه به تولید رقابتی از نظر کیفیت و قیمت را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: وجود بازارهای گسترده با 300 میلیون نفر جمعیت در اطراف ایران بهترین فرصت برای ارائه تولیدات ایرانی است که باید از این فرصت بهره گرفت.

استاندار سمنان ارتقای فرهنگ کار و زندگی اداری، نظارت مدیران استانداری بر فعالیت دستگاه های اجرایی و توجه به تهیه و ارائه آمارهای دقیق را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید عزم ملی را در مردم ایجاد و تقویت کنیم و اقتصاد را نیز متکی بر قدرت و توان بی نهایت مردم بنا نماییم. ک/2

599/608/508

انتهای پیام /*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">